Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​مدت زمان زیادی است که افزایش سرمایه شرکت قند تربت جام ثبت نشده و سهامداران این شرکت از این عدم افزایش سرمایه ناراضی اند.

دو برنامه جدی قند تربت جام...+تحلیل خبر

غلامعباس بهمنی مدیرعامل شرکت قند تربت جام در گفتگو با بورس24 درخصوص وضعیت افزایش سرمایه این شرکت گفت: قند تربت جام که مشکل عدم ثبت افزایش سرمایه داشت رفع شده و به زودی شاهد ثبت افزایش سرمایه شرکت خواهیم بود.

وی ادامه داد: مشکلاتی که مانع از ثبت افزیش سرمایه این شرکت می شد از طرف قند تربت جام رفع شده و مستندات و مدارکی که از طرف سازمان بورس مورد درخواست بود توسط شرکت ما تهیه شده و مابقی مسیر در دست سازمان بورس است.

وی تاکید کرد: سهامداران قجام بدانند که مسئله ای که از طرف شرکت مانع از عدم ثبت افزایش سرمایه شود، وجود ندارد و ما نیز منتظر تصمیم سازمان بورس برای این موضوع هستیم. سهامداران به زودی شاهد ثبت افزایش سرمایه خواهند بود.

وی در ادامه در خصوص فروش زمین های شرکت گفت: این زمین ها جزو دارایی های ثابت شرکت محسوب شده و همان طور که در جلسه مجمع عنوان شد ما در تلاشیم تا به فروش این زمین ها اقدام کنیم.

بهمنی عنوان کرد: پس از جلسه مجمع با شهرداری و استانداری صحبت هایی شده است و تفکیک هایی نیز درخصوص این زمین ها صورت گرفته است. قطعه بندی های این زمین نیز انجام شده و ما مقدمات فروش این زمین ها را فراهم آورده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که سهامداران می دانند این زمین ها حدود 40 هکتار بوده و با فروش آن ها نقدینگی خوبی به شرکت وارد خواهد شد. این زمین متقاضیان زیادی دارد و تلاش قند تربت جام برای فروش این زمین ها به بهترین قیمت است.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت برنامه های خود را طبق روال دارد و سهامداران قند تربت جام به زودی شاهد ثبت افزایش سرمایه و فروش دارایی های مازاد شرکت خواهند بود.

بنیادی نگر:

قند تربت جام به سود 48 ریالی در عملکرد 3 ماهه رسیده است در حالی که برای دوره مشابه سال قبل به زیان رسیده بود که این امر حاکی از پتانسیل سودسازی شرکت دارد.

همچنین فروش شکر و محصولات فرعی افزایش و به نظر می رسد با رشد قیمت فروش شکر و در صورت پرداخت یارانه شکر شاهد بهبود بیشتر وضعیت شرکت نیز باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24