Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 215

در خصوص افرایش سرمایه ذوب آهن هم دو مرحله اجازه سازمان لازم است. اولین مرحله پس از گزارش هیات مدیره و بازرس شرکت بوده که در حال حاضر مدارک به دست ما رسیده و در دست بررسی است و فرآیند تصمیم گیری را طی می کند...

نظر خصوصی سازی درباره افزایش سرمایه ذوب آهن

سازمان خصوصی سازی از موافقت اولیه برای افزایش سرمایه ذوب خبر داد.

سید جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص موضوع افزایش سرمایه سهام واگذار شده از سوی این سازمان از جمله ذوب آهن به خبرنگار بورس24 گفت:شرکت هایی که بلوکشان از سوی سازمان خصوصی سازی واگذار می شود برای تمام تغییرات اساسنامه از سازمان خصوصی سازی کسب اجازه می کنند.

وی افزود: تغییر اساسنامه،افزایش سرمایه، تغییر کاربری، درخواست تسهیلات و ... مواردی هستند که سازمان خصوصی سازی الزاما باید اجازه بدهد.

سبحانی افزود: در خصوص افرایش سرمایه ذوب آهن هم دو مرحله اجازه سازمان لازم است. اولین مرحله پس از گزارش هیات مدیره و بازرس شرکت بوده که در حال حاضر مدارک به دست ما رسیده و در دست بررسی است و فرآیند تصمیم گیری را طی می کند.

به گفته وی، مرحله دوم پس از برگزاری مجمع و زمان ثبت افزایش سرمایه خواهد بود.البته این اجازه از حیث مالکیتی و وکالتی برای شرکت نیست بلکه سازمان برای همه شرکت های واگذار شده این رویه را دارد که امیدواریم بررسی ها انجام شده و افرایش سرمایه انجام گردد.

وی دلیل عرضه های ذوب را به ضرورت واگذاری این سهام به لحاظ قانونی نسبت داد.

گفتنی است،دلیل طولانی شدن فرآیند اعطای مجوز به افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان از سوی بورس تعدد سندهایی است که این شرکت به بورس داده و استعلام این اسناد و مدارک زمان بر شده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24