Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در سه ماه گذشته به ترتیب معادل ٢١ درصد، بیش از ٢١ درصد و نزدیک ٢١ درصد، به سپرده گذاران صندوق آباد سود تعلق گرفت. هنگامی که سرمایه گذار قصد وصول سپرده خود را داشته باشد، پس از مراجعه به بانک و مشخص شدن اصل و سود متعلقه می تواند مبلغ واحدهای خود را طی ۳ تا ۷ روز کاری در حساب خود دریافت کند...

بازار ٢٠ درصدی کنار بازار پول!

فراخوان سرمایه گذاری بلند مدت با سود حداقل ٢٠ درصدی توسط یک بانک دولتی منتشر شد.
به گزارش بورس24 ،بانک مسکن با اعلام شروع سپرده پذیری در صندوق آباد، از پرداخت سود حداقل ٢٠ درصد به سپرده گذاران صندوق آباد خبر داد.این صندوق با هدف تقویت منابع مالی مورد نیاز بخش مسکن، بصورت سراسری اقدام به جذب سپرده های خرد و کلان اشخاص حقیقی و حقوقی می کند.
سرمایه گذاران برای ورود به این صندوق می توانند از شعب بانک مسکن اقدام کنند.
پرداخت سود حداقل ٢٠ درصد توسط صندوق آباد، ٥ واحد درصد بیشتر از حداکثر سود سپرده گذاری بازار پول است.مدیران صندوق آباد در بانک مسکن با تاکید بر مدل پرداخت سود بصورت سود متغیر، اعلام کرده اند: میزان سود پرداختی به سپرده گذاران صندوق آباد با توجه به سودآوری و بازدهی صندوق، در ماه های مختلف، متفاوت و متغیر خواهد بود. سود این صندوق شانزدهم هر ماه پرداخت می شود.
این صندوق در سه ماه گذشته، به سپرده گذاران، بیش از حداقل سود وعده داده شده را پرداخت کرد.در سه ماه گذشته به ترتیب معادل ٢١ درصد، بیش از ٢١ درصد و نزدیک ٢١ درصد، به سپرده گذاران صندوق آباد سود تعلق گرفت. هنگامی که سرمایه گذار قصد وصول سپرده خود را داشته باشد، پس از مراجعه به بانک و مشخص شدن اصل و سود متعلقه می تواند مبلغ واحدهای خود را طی ۳ تا ۷ روز کاری در حساب خود دریافت کند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24