Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

از زمان حضور قطعه سازی کروز در گروه خودرسازی بهمن سهامداران حقیقی به عنوان اصلی ترین ذی نفعان این شرکت بورسی در انتظار اعلام برنامه ها و شفاف سازی های سهامدار جدید در اداره شرکت هستند و حالا شورای رقابت هم از لزوم اعلام دقیق برنامه ها در این گروه خبر داده است...

معامله گروه بهمن انحصاری نبوده/همه تحرکات را زیر نظر داریم!

شائبه حضور انحصاری یک قطعه ساز در گروه بهمن به شورای رقابت اثبات نشد.

رضا شیوا ، رئیس شورای رقابت در خصوص موضوع مطرح شده درخصوص شائبه انحصار در خرید سهام گروه بهمن توسط قطعه سازی کروز به خبرنگار بورس24 گفت: شورای رقابت در خصوص تمام خرید و فروش ها به دقت بررسی لازم را انجام می دهد و در مواقعی که احتمال انحصار و یا هر مورد مشکوکی وجود دارد به سرعت ورود خواهد نمود.

وی افزود: البته در خصوص کروز فعلا موضوع این است که سهام گروه بهمن توسط این قطعه ساز خریداری شده و تا به اینجا مشکلی وجود ندارد. اما با توجه به این که هنوز شرکت گروه بهمن و سهامدار عمده آن (کروز) برنامه های خود را درخصوص قطعات تولید شده و نحوه حضور در بازار قطعات و خودرو را اعلام نکرده،شورای رقابت تحرکات این دو گروه را در بازار به دقت دنبال می کند.

رئیس شورای رقابت توضیح داد: در زمان خرید سهام گروه خودروسازی بهمن توسط قطعه سازی کروز شائبه ایجاد انحصار در بازار قطعات خودرو به دلیل سهامداری کروز در این گروه و نقش عمده ای که این قطعه ساز در بازار خودرو دارد و سهامداری در سایر شرکت های خودرویی مطرح شد اما بررسی های اولیه نشان داد که اصل معامله مشکلی ندارد و حتی از سوی بورس هم قطعی شده است.افزون بر این به دلیل جدید بودن زمان انجام معامله و استقرار سهامدار و مدیران جدید،شورای رقابت در خصوص انحصاری بودن حضور یک قطعه ساز در گروه بهمن اظهار نظر دقیقی ندارد و فقط در حال رصد دقیق اوضاع است.

گفتنی است،از زمان حضور قطعه سازی کروز در گروه خودرسازی بهمن سهامداران حقیقی به عنوان اصلی ترین ذی نفعان این شرکت بورسی در انتظار اعلام برنامه ها و شفاف سازی های سهامدار جدید در اداره شرکت هستند و حالا شورای رقابت هم از لزوم اعلام دقیق برنامه ها در این گروه خبر داده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24