Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فسخ قرارداد مخابرات کاملا قانونی بوده و شاکی می تواند به هیات داوری طرح شکایت نماید. در خصوص جزئیات معامله هم هر حکمی از سوی هیات داوری اجرا خواهد شد.

جدیدترین خبر از ماجرای مخابرات

جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص موضوع فسخ قرارداد مخابرات ایران و نامه اعتماد مبین مبنی بر عدم وجاهت این فسخ، به خبرنگار بورس24 گفت: مفاد قانونی فسخ قرارداد دقیقا منطبق بر قرارداد است. اینکه اعتماد مبین اعلام کرده این موضوع وجاهت قانونی ندارد، صحیح نیست.

وی افزود: فسخ قرارداد بر مبنای مفاد قانونی قرار داد است. ماده 11 قرارداد مابین شرکت خریدار و سازمان خصوصی سازی به صراحت عنوان می کند که اگر خریدار در تمام یا بخشی از تعهدات خود کوتاهی کند؛ سازمان حق فسخ قرارداد را دارد.

سبحانی گفت: نکته دیگر این بوده که اعتماد مبین اشاره کرده سازمان خصوصی باید به هیات داوری مراجعه کرده و سپس قرار داد را فسخ نماید. اما دقیقا برعکس باید عمل شود و ما به استناد ماده قانونی اشاره شده، فسخ را اعلام می کنیم. شرکت مذکور اگر به فسخ شکایت دارد می تواند به هیات داوری شکایت نماید.

او افزود: هیات داوری نهادی است که هر شکایتی له یا علیه خصوصی سازی اتفاق بیفتد در آنجا مطرح خواهد شد. این هیات در قوه قضایه بوده و با مسئولیت قوه قضاییه اجرای احکام می کند.

وی گفت: در هر حال اعتماد مبین اظهار داشته که ما فسخ را خلاف قانون انجام داده ایم و ما صراحت آورده ایم که این کار منطبق با مواد قانونی است و ماده قرارداد را نیز در اطلاعیه ذکر کرده ایم.

سبحانی در پاسخ به این سوال که پول هایی که قبلا پرداخت شده چگونه برگردانده خواهد شد؟ گفت: جزئیات در سیر مسائل کار قرار خواهد گرفت. در مورد موضوعات فرعی هیات داوری هر حکمی بدهد ما طبق حکم هیات داوری عمل خواهیم کرد و بر اساس مسائل فنی و اجرایی پیش خواهد رفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24