Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نمایشگاه بورس،بانک ، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری از ٢٩ دی تا دوم بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود و تاکنون حدود ٣٠ بنگاه اقتصادی و سازمان دولتی و غیر دولتی و همچنین چند شرکت خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده اند...

فرابورس ایران به نمایشگاه بورس مشهد می رود...

فرابورس ایران در نمایشگاه بورس،بانک ، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد شرکت می کند.

مبینا بنی اسدی مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در خصوص نمایشگاه بازار سرمایه در مشهد به خبرنگار بورس24 گفت:به‌طور کلی حضور در نمایشگاه‌های تخصصی راهکاری برای ترویج خدمات مرتبط با بازار سرمایه است و هرچه بتوانیم در نمایشگاه‌های بیشتری با محوریت بازار سرمایه حضور پیدا کنیم، موقعیت‌های بیشتری نیز برای معرفی موقعیت‌های متنوع تامین مالی از طریق این بازار را به دست می‌‌آوریم.در واقع اگر بخواهیم نقش آفرینی بازار سرمایه را در اقتصاد کشور هدفمندتر کنیم نیازمند فرهنگ‌سازی، آگاهی بخشی و ترویج پتانسیل‌های بازار سرمایه هستیم که این مهم به کمک حضور در نمایشگاه‌های تخصصی از جمله نمایشگاه مشهد امکان‌پذیر خواهد بود تا به این هدف بیش از پیش دست یابیم.

وی در برابر این سوال که حضور فرابورس ایران در این نمایشگاه چگونه خواهد بود؟،گفت: در غرفه‌ فرابورس ایران اطلاعات کاملی مرتبط با محور فعالیت‌ها و خدمات این رکن بازار سرمایه به بازدیدکنندگان اعم از داخلی و خارجی ارائه می‌شود. پخش موشن‌های آموزشی، ارائه بروشور و کاتالوگ‌هایی که حاوی اطلاعات کاملی از ابزارها و بازارهای فرابورس است از دیگر برنامه‌های ما در نمایشگاه مشهد به شمار می‌رود. دیگر برنامه‌های فرابورس ایران در این نمایشگاه با نزدیک شدن به افتتاحیه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این که در کل ارزیابی فرابورس از این نمایشگاه در مشهد با توجه به وجود سرمایه‌های مردمی و پروژه‌های عظیم در این شهر چیست؟،گفت:امروزه در اغلب کشورها نمایشگاه‌ها اهدافی از قبیل رونق مبادلات و تسهیل ارتباطات تجاری را دنبال می‌کنند و از آنجا که حضور در نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند فضای ارتباط رو در رو و دو سویه با مخاطبان هدف را ایجاد کند، حضور در این نمایشگاه‌ را می‌توان به عنوان یکی از راه‌های معرفی خدمات فرابورس و بازار سرمایه به صنایع مختلف در نظر گرفت که باید از موقعیت‌های فراهم شده در این خصوص به‌خوبی بهره برد.اما به هر ترتیب تمامی این اهداف زمانی به‌صورت حداکثری محقق خواهد شد که برگزارکنندگان این نمایشگاه بتوانند بازدیدکنندگان بین‌المللی و داخلی را به این نمایشگاه دعوت کنند و شاهد حضور و استقبال خوب بازدیدکنندگان از این نمایشگاه باشیم.

وی تاکید کرد:حضور در این قبیل نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی دستاوردها، ابزارها و خدمات؛ به فرابورس کمک خواهد کرد تا شرکت‌هایی که پتانسیل حضور در بازار سرمایه را دارند، مورد شناسایی قرار گرفته و اطلاعات لازم به این شرکت‌ها ارائه شود تا بنگاه‌های اقتصادی هرچه بیشتر برای حضور در بازار رسمی مبادلات اوراق بهادار تشویق و ترغیب شوند.

گفتنی است،نمایشگاه بورس،بانک ، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری از 29 دی تا دوم بهمن ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود و تاکنون حدود 30 بنگاه اقتصادی و سازمان دولتی و غیر دولتی و همچنین چند شرکت خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24