Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مراسم معارفه شرکت صنایع تجهیزات نفت عصر امروز ساعت ١۴ در موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی واقع در خیابان شیخ بهائی جنوبی،شهرک والفجر،خیابان ایرانشناسی،خیابان نهم،پلاک ٦ برگزار می شود...

جزئیات عرضه اولیه «فنفت» اعلام شد/برگزاری معارفه،ساعت ١۴ امروز

بورس24 :شرکت صنایع تجهیزات نفت با سرمایه گذاری و بنگاه داری از طریق مدیریت بر شرکت های زیرمجموعه با خلق ارزش های پایدار برای مشتریان و سایر ذینفعان و کسب رضایت مندی آن ها با استفاده از توانایی های شرکت در زمینه طراحی و مهندسی، تامین و ساخت به عنوان یکی از مجموعه شرکت های تامین کننده تجهیزات پایپینگ (شیرآلات صنعتی و اتصالات) و تجهیزات سرچاهی برای صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی و سایر صنایع فعالیت می نماید. عرضه اولیه سهام این شرکت به میزان 10درصد به زودی از طریق بازار اول فرابورس ایران انجام خواهد شد.

سید محسن موسوی، معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در خصوص عرضه شرکت صنایع تجهیزات نفت به خبرنگار بورس24 گفت: 10درصد تعهدی عرضه در بازار اول فرابورس عرضه خواهد شد که عرضه های آینده به کشش بازار و تعهد سهامداران بستگی دارد ولی در حال حاضر برای عرضه های بعدی برنامه نداریم. در واقع 44میلیارد تومان سرمایه شرکت بوده و 44میلیون سهم عرضه خواهد شد.

موسوی در خصوص افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه "فنفت" هم گفت:صنایع تجهیزات نفت شرکتی به نام وتکو در اختیار دارد که برنامه سهامدار عمده عرضه این شرکت در بازار بورس است اما برای ورود نیازمند به سرمایه بالاتراست.همچنین بحث پذیرش شرکت های دیگری از جمله پارس پنگان در دستور کار است که احتمالا این شرکت ها نیز افزایش سرمایه داشته باشند.البته خود شرکت هنوز برنامه افزایش سرمایه ندارد. حال آن که توس پیوند و وتکو بیشتر در صدد ورود به بازار فرابورس هستند.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت در خصوص محصولات این شرکت گفت: این شرکت برخی آلیاژ های خاص را وارد می کنند را در قطعات خود استفاده کنند.محصولات این شرکت نیز شامل تولیدات مربوط به شیرآلات صنعتی ، اتصالات و تجهیزات سرچاهی تجهیزات پایپینگ (شیرآلات صنعتی و اتصالات) است.

وی افزود: تهران سوفا، پارس پنگان،گسترش شیرسازی ، وتکو وتوس پیود از شرکت های زیر مجموعه این شرکت هستند که فعالیت های مشابه با آن را انجام می دهند.

موسوی عنوان کرد: از مشتریان این شرکت می توان به شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران ، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی ، شرکت پتروشیمی بندرامام قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، وزارت نیرو، شرکت مپنا، شرکت مهندسان مشاورسازه،شرکت مهندسی مشاورنارگان،شرکت مهندسین مشاور تهران جنوب ، شرکت مهندسی مشاور چگالش ،شرکت فرآب، شرکت نفت بهران ، شرکت نفت پارس اشاره نمود.

وی درمورد طرح توسعه شرکت گفت: موضوع کنترل ولو کمک می کند به فروش که درآمد آن ها را افزایش می دهد که خدمت جدید باری این شرکت است. همچنین طرح توسعه شیرآلات و تجهیزات سرچاهی و .. در اختیار دارند. از دیگر طرح های توسعه این شرکت تولید زانویی بدون درز تا سایز 36 اینچ با گریدهای کربن استیل و استیل آلیاژی ، تولید سه راهی بدون درز تا سایز 24 اینچ، تولید اتصالات فورجی تا سایز 4اینچ، تولید اتصالات درزدار استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای cryogenic است.

موسوی گفت: این شرکت ریسک نوسانات نرخ ارز کمی دارد چرا که هم خرید و هم فروش ارزی دارد ولی با وجود افزایش قیمت ارز سودآوری شان بیشتر می شود که با شرکت های دولتی با نرخ ارز مبادله ای تسعیر می کنند و با سایر شرکت ها به نرخ آزاد تسعیر می کنند.

گفتنی است،مراسم معارفه شرکت صنایع تجهیزات نفت عصر امروز ساعت 14 در موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی واقع در خیابان شیخ بهائی جنوبی،شهرک والفجر،خیابان ایرانشناسی،خیابان نهم،پلاک ٦ برگزار می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24