Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

جدا شدن صندوق ها و شرکت های تامین سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار شایعه ای بیش نیست.

جدایی صندوق ها از سازمان بورس امکان ندارد/پاسخ عبده تبریزی به این موضوع

بورس24 ؛ در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر رشد اقتصادی و سایر برنامه های مرتبط صحبت از خروج صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های تامین سرمایه از زیر نظر سازمان بورس به میان آمد.

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس در جمع خبرنگاران از این موضوع اینگونه یاد نکرد. گویا صحبت از خروج صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های تامین سرمایه از سازمان بورس نبوده و قرار بر این بوده که چنانچه بانکی بخواهد در شرکت های تامین سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری نماید باید مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت نماید.

این موضوع در بازار پیچید و بسیاری از معامله گران و اهالی بازار سرمایه از این موضوع به عنوان عاملی منفی و تاثیر گذار منفی بر بازار یاد کردند. نکته مهم این است که حتی اگر چنین صحبتی صورت گرفته فقط در حد پیشنهاد بوده و این موضوع از پایه حاشیه داشته و دارد.

جدایی شرکت های تامین سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری از سازمان بورس و پیوستنشان به اعضای بانک مرکزی کار دشواری بوده، چرا که این مجموعه ها برای آغاز فعالیت خود از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز گرفته اند.

بسیاری از بزرگان بازار و اقتصاد نیز این موضوع را امکان پذیر نمی دانستند.

در همین راستا حسین عبده تبریزی مشاور مدیریت و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با بورس24 عنوان کرد: در خصوص این موضوع بنده نظری ندارم. اصلا چنین امکانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این مسئله از پایه و اساس مشکل دارد و بنده در مورد شایعات و موضوعات این چنینی نظری ندارم.

عبده تبریزی بیان داشت: این چنین موضوعی شایعه بوده و نباید به شایعات توجه کرد. همان طور که گفته شد چنین موضوعی امکان ندارد.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: بنده به شایعات توجهی نمی کنم و جوابگوی شایعات این چنینی نیستم. جدایی صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های سرمایه گذاری نمی تواند صورت بگیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24