Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت میدکو باید اطلاعات دقیق تر را به تفصیل برای فرابورس ارائه نماید. این نماد به علت تغییر با اهمیت در صورت های مالی بسته شده و تا زمان ارائه اطلاعات درست بسته خواهد ماند...

میدکو چرا بسته شد؟؟+تحلیل خبر

نماد شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در بازار سهام متوقف شد.
صابر جعفروند رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در گفت و گو با بورس24 در پاسخ به این سوال که میدکو چرا بسته شده؛ گفت: از طرف فرابورس اعلام شد که نماد شرکت میدکو بسته شده و معاملات آن متوقف گردید.
وی ادامه داد: طی مکاتبه ای با شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه داشته ایم نشان داد که این شرکت تغییر با اهمیت در صورت های مالی دارد و باید اطلاعات شفاف در این خصوص را ارائه نمایند.
وی افزود: شرکت میدکو باید اطلاعات دقیق تر را به تفصیل برای فرابورس ارائه نماید. این نماد به علت تغییر با اهمیت در صورت های مالی بسته شده و تا زمان ارائه اطلاعات درست بسته خواهد ماند.
وی تاکید کرد: زمان باز شدن میدکو هنوز مشخص نیست و زمان معمولا در اختیار خود شرکت است و چنانچه اطلاعات با تاخیر زیاد و در زمان طولانی در سامانه کدال منتشر شود مسئولیت آن با خود شرکت است.
جعفروند بیان داشت: دلیل این تغییر با اهمیت به شرکت میدکو باز می گردد و مربوط به فعالیت های این شرکت است. اما از این شرکت اطلاعات و مدارک مورد نیاز درخواست شده است که باید در اسرع وقت در اختیار سازمان قرار گیرد.
وی افزود: چنانچه زمان طولانی برای ارائه اطلاعات بگذرد و شرکت ارائه ای نداشته باشد از طرف سازمان ایراد گرفته خواهد شد.جعفر وند گفت: به هر صورت نماد این شرکت به علت تغییر با اهمیت بسته شده و اطلاعات این شرکت مشمول ارائه این تغییرات می شود و تا زمان ارائه این اطلاعات بسته خواهد ماند.

بنیادی نگر:

افتتاح طرح های توسعه ای میدکو از یک سو و رشد قیمت فروش محصولات شرکت های معدنی و فولادی زیر مجموعه از سوی دیگر سبب شده تا بازار انتظار رشد عایدی از این شرکت را داشته باشد.

به نظر می رسد، برای سال آینده سود میدکو با رشد قیمت محصولات شرکت های زیر مجموعه که عمدتا شرکت های معدنی و فلزی می باشند و افزایش ظرفیت آن ها با رشد قابل توجهی به نسبت سال جاری همراه شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24