Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

تعدیل حاصل از افزایش تقسیم سود صنایع شیمیایی ایران در مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ٩۵.٠٩.٣٠ این شرکت برابر با ١٨.۴ درصد است.بدین شرح که سود حاصل از سرمایه گذاری در شیران برای واتی از ۶١۴٣۴١ میلیون ریال (آخرین پیش بینی) به ٨٢٠٩٣۴ میلیون ریال افزایش یافته و این امر باعث تغییر EPS شرکت از ٢۴٩ ریال به ٢٩۵ ریال خواهد شد...

تاثیر تغییر سیاست تقسیم سود شیران بر آتیه دماوند چقدر است؟/اعلام آخرین وضعیت یک پروژه با اهمیت

بورس24 :آخرین وضعیت پروژه پوشش وابسته به آتیه دماوند مشخص شد. این شرکت با اعلام نظر و تأیید نهایی، به سمت طراحی جامع و سپس تهیه بسته های سرمایه گذاری برای داوطلبان حرکت خواهد کرد. همچنین با توجه به سیاست "شیران" از تقسیم سود 60درصدی به 90درصدی تعدیل پیش بینی سود در انتظار "وآتی" خواهد بود.این در حالی است که سود تلفیقی شیران 681 ریال و سود شرکت اصلی 670 ریال می باشد که بر اساس این سیاست ، سود تقسیمی پیشنهادی 604 ریال است.

محمد رضا رستمی ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص پروژه پوشش و برنامه شرکت برای این زمین به خبرنگار بورس24 گفت: زمین متعلق به شرکت صنایع پوشش، به وسعت 85 هکتار در شمال شرقی شهر رشت و ابتدای بزرگراه رشت-انزلی قرار دارد. شرکت صنایع پوشش از زیرمجموعه های شرکت آسیابافت بیستون و آن شرکت نیز زیرمجموعة گروه سرمایه گذاری آتیه دماند است.

وی افزود: شرکت صنایع پوشش در زمینه ریسندگی، بافندگی و رنگرزی منسوجات فعالیت می کرده که از سال 83 تا کنون با رکود حاکم بر صنعت نساجی داخلی و همچنین آسیب دیدگی تأسیسات بر اثر بارش سنگین برف، در مسیر افول و تعطیلی بخش عمده ای از فعالیت ها افتاده است. اراضی مزبور با توجه به موقعیت خاص خود می تواند با سرمایه گذاری و طراحی مناسب و با لحاظ کارکردهای جدید منطبق با نیازهای استان گیلان ارزش افزوده بسیاری را برای مالک خود به دنبال داشته باشد.

به گفته وی، به همین دلیل گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند کار مطالعه و طراحی نظام کاربری جدید این اراضی را به مشاور سپرده که فعالیت مشاور تاکنون مطابق با برنامه زمان بندی انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان سال به انتها برسد.نظام کاربری پیشنهادی مشاور نیز هم اکنون بر پایه 3 محور صنعت (نساجی پیشرفته و high-tech، صنایع تبدیلی کشاورزی)، لجستیک (بندر خشک پشتیبان انزلی، شانتینگ یارد، انبار و ...) و خدمات عمومی (رفاهی، آموزشی، تفریحی و گردشگری) استوار شده که مورد تأیید گروه نیز قرار گرقته و به منظور اخذ تأیید از کمیته برنامه ریزی استان گیلان در اختیار استانداری گیلان است تا با اعلام نظر و تأیید نهایی، به سمت طراحی جامع و سپس تهیه بسته های سرمایه گذاری برای دوطلبان حرکت کند.

رستمی در خصوص تغییر سیاست تقسیم سود شیران از 60به 90درصد و تاثیر آن روی شرکت آتیه دماوند هم گفت: تعدیل حاصل از افزایش تقسیم سود صنایع شیمیایی ایران در مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 95.09.30 این شرکت برابر با 18.4 درصد است.بدین شرح که سود حاصل از سرمایه گذاری در شیران برای "واتی" از 614341 میلیون ریال (آخرین پیش بینی) به 820934 میلیون ریال افزایش یافته و این امر باعث تغییر EPS شرکت از 249 ریال به 295 ریال خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24