Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نوزدهمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» جهت معرفی ظرفیت‌های «شرکت اعتباری ملل» صبح امروز برگزار شد.

«وملل» فردا بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ نماد این موسسه با انتقال به بازار بالاتر، فردا در بازار دوم فرابورس گشایش می شود. این موسسه مذاکره با سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت و حضور در بازار جهانی را در دستور کار دارد.

خبر تکمیلی...

"ملل" طی روز معاملاتی آتی به بازار بالاتر می رود. این موسسه  برای سال جاری EPS خود را محقق می کند.

رضا غلامعلی‌پور مدیر طرح و توسعه فرابورس ایران در جلسه امروز یک عرضه یک نگاه درجمع خبرنگاران گفت: معاملات این شرکت در بازار پایه بوده که معاملات روند خاص خودش را دارد. البته همه شرکت‌های بازار پایه می‌توانند به تابلوی بالاتر بروند.

وی ادامه داد: فردا نماد معاملاتی "وملل" به عنوان سومین نماد معاملاتی از بازار پایه به بازار دوم فرابورس انتقال می یابد.

او گفت: برای ورود به بازار بالاتر این شرکت مدارک خود را ارسال نموده و هیات پذیرش پس از بررسی های لازم مقدمات ورود به بازار بالاتر را فراهم نموده است.

در ادامه سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه مالی ملل گفت: عمر این موسسه 30 سال است و در طول این مدت همکاران ما به دنبال این بودند که شفاف باشند و حتما همه چیز در اختیار ناظرین قرار بگیرد.

وی افزود: امیدواریم در 5سال آینده در میان برندهای بانکی باشیم و سعی می کنیم خود را جزو 7 بانک برند کشور و تا 5 سال آینده میان 10 بانک برتر ایران قرار دهیم.

جوادی ادامه داد: الزام در بانکداری اسلامی جزو دیگر برنامه‌های و ماموریت‌های موسسه اعتباری ملل است. همچنین در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز این موسسه خود را موظف به انجام وظایف می‌داند.همچنین جذب و حفظ منابع انسانی کارآمد و خدمات بانکی روزآمد بخشی دیگر از برنامه‌های این بانک است.

او گفت: جلب رضایت مشتریان و برقراری روابط صمیمی با آنها از اهداف بزرگ ما است. تامین منافع سه گروه از ذی‌نفعان موسسه اعتباری ملل شامل سهام‌داران، سپرده‌گذاران و کسانی که تسهیلات می‌گیرند، از اولویت‌های کاری این موسسه است.

مدیرعامل موسسه مالی ملل در خصوص حضور در بازار های جهانی گفت: ما برای حضور در بازارهای جهانی تا قبل از برجام مذاکره داشته ایم و با یک هیات اروپایی برای مشارکت صحبت هایی شده است که حداکثر 30 درصد سهام توسط این شرکت خریداری شود. 

وی گفت: در حال حاضر 40درصد از املاک شرکت متعلق به خود موسسه و 60درصد استیجاری است. همچنین 2هزار شغل برای همکاران در تمام شعبات این موسسه وجود دارد که تعداد شعبات موسسسه 320شعبه است.

جوادی افزود: نسبت کفایت سرمایه شرکت 9است که به نظر قابل قبول می باشد. همچنین در تلاش هستیم که EPSخود را تا جایی که امکان دارد محقق نماییم و تا کنون 9ماهه خود را 30درصد پوشش داده ایم. البته معمولا در سه ماهه پایان سال وضعیت سود دهی بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: برای مشکلات شرعی کمیته فقهی مستقلی تشکیل داده ایم که ناظر شرعی هستند و از حوزه علمیه گروهی از طلاب را جذب کرده ایم که آموزش دیده اند.

این مقام مسئول در موسسه عسگریه افزود: در حال حاضر 1100 میلیارد تومان سپرده جذب کرده ایم و نسبت مطالبات جاری شرکت 13درصد است. همچنین نسبت تسهیلات به سپرده 52درصد بوده که نسبت ما 75درصد  سپرده ها است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24