Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

باتوجه به گشایش های مختلفی که از لحاظ قیمت محصولات پایه، بهبود رشد اقتصادی و بهبود شرایط تقاضا در اقتصاد اتفاق افتاده است، به نظر می رسد سال آینده شرایط بازار سرمایه بهتر از سال جاری باشد.

 مصطفی امید قائمی: وضعیت بازار سرمایه در سال آینده بهتر از سال جاری است

مصطفی امید قائمی، مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان، با بیان این مطلب به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: کماکان بازار و بنگاه ها با مشکلات اقتصادی از جمله عدم وجود نقدینگی، افزایش مجدد نرخ بهره بین بانکی و مطالبات معوق سیستم بانکی دست به گریبانند. در نتیجه مجموع این عوامل باعث می شود وضعیت اقتصاد همچنان در فاز رکودی باقی بماند و بنگاه های اقتصادی با مشکل مواجه باشندبا این وجود به احتمال زیاد بازار سال آینده بهتر از سال جاری خواهد بود.

وی درباره جو منفی روزهای منتهی به پایان سال جاری گفت:درایام منتهی به سال نو، بازار با مشکلات نقدینگی دست به گریبان می شود. از آنجایی که به خاطر شب عید عمده پرداخت های دولت باید به صورت نقدی انجام شوداحتمالا شاهد روند نزولی در این بازه زمانی خواهیم بود.

مدیر عامل سابق فرابورس درباره گروه صنعت هایی که عملکرد بهتری در سال آینده خواهند داشت، اظهار کرد: صنایعی که صادراتی محور هستند و محصولات و عمده تولیدشان محصولات صادراتی است حتماً وضعیتشان نسبت به سال جاری بهتر می شود.

امید قائمی درباره فرصت های بودجه سال آینده برای بازار سرمایه گفت: محدودیت ها و سقف هایی که سال آینده برای انتشار اوراق در بازار سرمایه وجود دارد می تواند به رشد بازار سرمایه کمک کند. همچنینبه نظر می رسد در کنار محدودیت هایی که برای انتشار اوراق بدهی در بازار در نظر گرفته شده، کاهش نرخ هایی که برای سود مشارکت این اوراق در نظر گرفته شده نیز نویدبخش خبرهای خوبی برای اهالی بازار سرمایه باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24