Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین امروز هم مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند تا شاید پس از ۴ ماه به بخشی از پولشان در آستانه شب عید برسند...

سپرده گذاران کاسپین باز هم تجمع کردند

بورس24 : سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین امروز هم مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند تا شاید پس از ۴ ماه به بخشی از پولشان در آستانه شب عید برسند.

تعدادی از سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین که قفل شدن سپرده هایشان در این موسسه ظاهراً مجاز، وارد چهارمین ماه شده است بار دیگر برای رساندن صدای اعتراض و نگرانی خود به گوش مسئولان بانک مرکزی و دولت یازدهم راهی میرداماد شده و مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.

سپرده گذاران کاسپین که به اعتماد مجوز بانک مرکزی در این موسسه سپرده گذاری کرده اند، نگران آینده سرمایه های شان هستند و از بانک مرکزی درخواست رسیدگی فوری به مشکلاتشان را دارند.

البته طبق گفته عباس کمره یی مدیر کل نظارت بر بانک ها، بانک مرکزی در حال بررسی مشکلات موسسه کاسپین بوده و برای این کار در مرحله نخست در تلاش برای انتقال دارایی و بدهی های تعاونی های منحله در این موسسه است.

ولی با این وجود سپرده گذارانی که در مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کرده اند از بی اعتنایی مدیران این بانک نسبت به حل مشکلات شان در آستانه سال جدید ناراحت هستند و در همین راستا هم شعارهایی اعتراضی سر دادند؛ این افراد خواهان اقدام عملی و سریع مسئولان در این معظل فراگیر در سراسرکشور هستند.

ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، در مصاحبه ای با روزنامه همشهری و درارتباط با تعجیل در صدور مجوز کاسپین گفته است: صدور مجوز برای این مؤسسه، یک کار کاملا طبیعی و فرایندی حساب‌شده بود که این فرایند باید تا آخر ادامه پیدا می‌ کرد منتهی در میانه راه اتفاقاتی رخ داد که سامان دادن تعاونی‌ های هشت‌ گانه در قالب مؤسسه کاسپین را تحت‌ تأثیر قرار داد ولی بانک‌ مرکزی همچنان همان فرایند را دنبال می‌ کند.

اول اینکه تعاونی‌ های هشت‌ گانه همگی فعالیت خود را در دوره قبل از حضور ما در بانک‌ مرکزی شروع کرده بودند و نخستین اقدام این بود که باید این تعاونی‌ ها ساماندهی شوند. 

وی افزود: اگر مسیری را که انتخاب شده است، طی کنیم با سرعت بالاتری می‌ توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. البته برخی از این تعاونی‌ ها از ابتدا تمکین نمی‌ کردند که ما به آنها تذکر دادیم و برخورد کردیم تا بالاخره قبول کردند در یک مؤسسه واحد ادغام شوند.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24