Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

فروش های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به شکلی انجام شده که تأثیر نامناسبی بر بازار سرمایه نداشته باشد و از طرفی نقدینگی خوبی به شرکت وارد کند تا مجموعه در راستای حفظ حقوق صاحبان سهام مسئولیت های خود را به درستی انجام داده باشد.

خوش بینی مدیرعامل وبانک به سال آینده/ امیدواریم رقمی بیش از آنچه که پیش بینی کرده ایم را محقق کنیم

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با سرمایه 16.250 میلیارد ریال، برای سال مالی 1395سودی معادل 8.566 میلیارد ریال پیش بینی نموده است. وضعیت نه چندان مساعد بازار سرمایه بیم عدم تحقق سود پیش بینی شده سال مالی 95 وبانک را برای سهامداران ایجاد کرده، مجموعه ای که همه ساله سودهای خوبی تقسیم نموده است آیا امسال هم بر مبنای پیش بینی حرکت می کند؟

خداداد غریب پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در خصوص تحقق سود پایان سال این شرکت به بورس24 گفت: سهامداران نگران تحقق بودجه نباشند.

وی گفت: مهمترین نگرانی مدیران مجموعه، عدم پوشش سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها بوده است که با توجه به فروش بخشی از سهام شرکت های صنعتی و معدنی توسعه ملی و پتروشیمی خارک، پیش بینی های شرکت به نحو مطلوبی محقق خواهد شد.

غریب پور گفت: فروش های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به شکلی انجام شده که تأثیر نامناسبی بر بازار سرمایه نداشته باشد و از طرفی نقدینگی خوبی به شرکت وارد کند تا مجموعه در راستای حفظ حقوق صاحبان سهام مسئولیت های خود را به درستی انجام داده باشد. همان طور که در هفته های اخیر مشاهده شد حجم فروش حقوقی های بازار در راستای شناسایی سود در انتهای سال مالی و یا تسویه بدهی ها به گونه ای بوده است که توازن بازار را به هم زده است. اما خوشبختانه با برنامه ریزی های مجموعه وبانک فروش سهام مذکور ضمن هماهنگی با خریدار، به صورت بلوکی و عمده واگذار شد تا علاوه بر تأمین منابع مالی مورد نیاز شرکت و شناسایی سود حاصل از فروش، سهامداران خرد شرکت ها نیز متضرر نشوند و حفظ توازن بازار هم رعایت شود.

مدیر عامل وبانک در ادامه گفت: پیش بینی سود سال مالی 1396 نیز بر مبنای برآوردهای صورت گرفته مشابه سال جاری خواهد بود و انتظار داریم وبانک بتواند بیش از سود پیش بینی شده، سود محقق نماید.

وی در خصوص وضعیت بازار سهام در سال 96 هم گفت: گزارشات کارشناسی و برآوردهای موجود بیانگر بهبود نسبی شرایط و سودآوری شرکت های سرمایه پذیر در سال آتی است و به نظر می رسد فضای بورس در سال 1396 فضای بهتری نسبت به سال جاری برای سرمایه گذاری و کسب سود باشد.

غریب پور در پایان با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای سهامداران، ابراز امیدواری کرد تا در سال پیش رو وبانک بتواند با همیاری و همدلی سهامداران از بهبود شرایط در بازار سرمایه به بهترین شکل استفاده نموده و با توجه به افزایش سودآوری شرکت های سرمایه پذیر، سودی فراتر از پیش بینی محقق کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24