Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در دومین مرحله از رتبه بندی پایگاه های خبری ایران پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس ۲۴ با کسب ۶۷.۴ امتیاز از میان حدود ٢٠٠ پایگاه خبری به عنوان دومین سایت تخصصی پر محتوای ایران شناخته شده و در میان سایت های عمومی نیز جایگاه نوزدهم را از آن خود کرد...

از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی / بورس ۲۴، دومین سایت تخصصی پرمحتوای ایران شناخته شد

بورس24 : در دومین مرحله از رتبه بندی پایگاه های خبری ایران پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 با کسب ۶۷.۴ امتیاز از میان حدود 200 پایگاه خبری به عنوان دومین سایت تخصصی پر محتوای ایران شناخته شده و در میان سایت های عمومی نیز جایگاه نوزدهم را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش فرم خود اظهاری رتبه بندی پایگاه های خبری، در نیمه اول سال95، پس از 6 جلسه بررسی به تصویب مدیران مسئول پایگاه های خبری رسید.

به گزارش ایرنا شاخص های خود اظهاری بر اساس عملکرد پایگاه های خبری در پائیز سال ٩5 مورد ارزیابی قرار گرفت.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: خوداظهاری حدود 200 پایگاه خبری که فرم مستندات رتبه بندی را بر اساس شیوه نامه اعلامی ارسال کرده بودند، در مرحله اول بررسی و ارزیابی شد که از این تعداد 27 پایگاه خبری به دلیل رعایت نکردن ماده 18 قانون مطبوعات از روند بررسی خارج شدند.

کمیته رتبه بندی پس از ارزیابی و راستی آزمایی خود اظهاری‌ ها نتایج اولیه را در قالب جدول امتیازات برای مدیران مسئول پایگاه های خبری که در طرح رتبه بندی شرکت کرده بودند، ارسال کرد.

پس از ارسال نتایج اولیه رتبه بندی پایگاه های خبری برای مدیران مسول، ٤٨ پایگاه خبری به نتایج اولیه رتبه بندی اعتراض داشتند و مستندات خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ١٨ اسفند به دبیرخانه ارسال کردند.

پس از آن از میان ٤٨ اعتراض ارسالی ٣٦ پرونده بر اساس مستندات ارسالی بازبینی و بررسی شد و مدیران مسول ١٢ پایگاه خبری نیز در زمان مقرر شده در جلسه بررسی اعتراض حضور یافتند و مستندات خود را به اطلاع اعضای کمیته رتبه بندی رساندند.

گفتنی است، نتایج دومین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری عمومی با جداول مربوطه اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی قابل مشاهده است.

بر اساس جدول زیر نتایج دومین دوره رتبه بندی سایت های خبری تخصصی اعلام شد و پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24 به عنوان دومین سایت خبری پرمحتوای ایران از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شناخته شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24