Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس جمهور آمریکا ضمن تبریک نوروز به تمام ایرانیان با بیان اینکه به مدت طولانی از دوستی فوق‌ العاده با ایرانیان آمریکایی لذت برده است، در ادامه افزود: «آنها یکی از موفق‌ ترین گروه‌ های مهاجر در تاریخ کشور ما هستند. آنها از ترکیب مذاهب متعددی شامل مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی هستند اما همگی به میراث اجدادشان علاقه دارند...

دونالد ترامپ: جشن نوروز را به تمام ایرانیان تبریک می گویم / برای ایرانی ها آزادی، عزت و ثروت را آرزو می کنم

بورس24 : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی به تمام کسانی که در دنیا عید نوروز را جشن می‌ گیرند تبریک گفته و برای آنها بهترین آرزو را داشت. 

ترامپ در پیام نوروزی خود گفت: «میلیون‌ ها نفر از مردمان ایران، عراق، ترکیه، جنوب آسیا و مرکز آسیا با خانواده‌ های خود در این زمان گرد هم می‌ آیند تا آمدن بهار را جشن بگیرند.»

وی در تعریف نوروز نوشت: «در زبان فارسی به معنای روز جدید است. آن موقعیتی است تا آغاز جدیدی را جشن بگیرند، احساسی که برای بسیاری از ایرانیان که در دهه‌ های اخیر به کشور ما آمده‌ اند تا شروع تازه‌ ای در یک سرزمین آزاد داشته باشند، معنای ویژه‌ ای دارد.»

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه به مدت طولانی از دوستی فوق‌ العاده با ایرانیان آمریکایی لذت برده است، افزود: «آنها یکی از موفق‌ ترین گروه‌ های مهاجر در تاریخ کشور ما هستند. آنها از ترکیب مذاهب متعددی شامل مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی هستند اما همگی به میراث اجدادشان علاقه دارند.

کوروش کبیر، رهبر امپراطوری باستانی ایران، گفته بود آزادی، عزت و ثروت با هم بزرگترین شادی را برای بشریت دارد و اگر آنها را برای خود به ارث بگذاری، عشقشان به تو هرگز نمی‌ میرد.»

ترامپ در پایان به نیابت از تمام مردم آمریکا، جشن نوروز را به تمام ایرانیان تبریک گفته و برایشان آزادی، عزت و ثروت آرزو کرد.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24