Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

افزایش سرمایه شرکت زرین معدن آسیا به تصویب مجمع رسید.

دقایقی پیش ؛ تصویب افزایش سرمایه «فزرین» در مجمع

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مجمع شرکت زرین معدن آسیا لحظاتی پیش به منظور تصویب افزایش سرمایه تشکیل شد. این مجمع رای به افزایش سرمایه 66 درصدی از محل آورده نقدی سهامداران داد.

در این مجمع اعلام شد سرمایه گذار خارجی پای میز مذاکره برای ورود به زرین معدن آسیاست.

خبر تکمیلی...

زرین معدن آسیا امروز به منظور 30 میلیارد تومانی شدن و مهیا کردن شرایط برای ورود به بورس مجمع افزایش سرمایه تشکیل داد و افزایش سرمایه شرکت از 18میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان از محل آورده با حضور 80 درصد از سهامداران تایید شد.

هدف شرکت از این افزایش سرمایه افزایش 40 درصدی سهم خود در شرکت «گسترش صنایع روی ایرانیان» خواهد بود که حدود 80 درصد از این افزایش سرمایه در این زمینه صرف خواهد شد و مابقی این افزایش سرمایه در راستای سرمایه گذاری در زمینه معدن خرید ماشین آلات حمل و نقل خواهد بود.

سهامداران در خصوص تامین نقدینگی به منظور شرکت در افزایش سرمایه با مشکلاتی روبرو بودند که سهامدار عمده قول مساعدت به منظور تشکیل هر چه سریعتر مجمع عادی سالانه و تقسیم سود به منظور تامین نقدینگی برای سهامداران خرد را داد. این تصمیم گیری منوط به بررسی های بیشتر شد و در صورت نبود منع قانونی عملیاتی خواهد شد، که با استقبال سهامداران نیز روبرو شد.

ابراهیم جمیلی سهامدار عمده شرکت زرین معدن آسیا از سیاست گذاری های مجموعه در خصوص قیمت سهام گفت: از سهام شرکت ها قویا حمایت می کنیم و اجازه سفته بازی در سهام را نمی دهیم. برای سهام  تارگت در نظر داریم و در موارد لازم  ورود می کنیم. قطعا سرمایه گذارانی که به منظور سهامداری در سهم ورود می کنند متضرر نمی شوند. تصمیم سهامدار عمده در خصوص زرین معدن و کیمیا افزایش ارزش افزوده شرکت ها و تکمیل زنجیره تولید است. سود سال 96 از 95قطعا بیشتر خواهد بود به دلیل اینکه تولید در شرایط خوبی قرار دارد و در تلاشیم تا حداکثر بهره را از افزایش قیمت LME داشته باشیم.

جمیلی در خصوص ورود شرکت به خرید ناوگان حمل و نقل هم گفت: این کار درحدود 30 تا 50 درصد هزینه حمل را کاهش می دهد و تغییرات مدوام هزینه حمل که با آن درگیر هستیم را به حداقل می رساند.

وی گفت: را ه برای ورود سرمایه گذار خارجی در شرکت زرین معدن باز شده است، چند گزینه روی میز مذاکره است و در صورت نهایی شدن ورود سرمایه گذار خارجی فروش شرکت تضمین می شود. سهامدار خارجی در حدود 15 تا 20 درصد سهام را خریداری خواهد  کرد.

وی در خصوص معدن مهدی آباد هم گفت: خوشبختانه فاز اول مهدی آباد را ورود کردیم و نتیجه نیز گرفته ایم.

جمیلی گفت: از خاک های اکسیده مهدی آباد به نتیجه رسیدیم و تولید سرد را شروع کردیم. برنامه هایی که در مهدی آباد داریم در حال نهایی شدن است و به محض به سود رسیدن فعالیت ها کیمیا و زرین از آن سهم خواهند برد. مطالعه و پژوهش در زمینه هایی خارج از سرب و روی هم در حال اجراست.

وی ادامه داد: پس از نهایی شدن برنامه افزایش سرمایه زرین معدن آسیا اقدامات لازم را در خصوص بورسی کردن این سهم انجام خواهیم داد و سهام شرکت از فرابورس به بورس منتقل می شود.

جمیلی از برنامه گروه برای عرضه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در فرابورس هم خبر داد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24