Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مشاور وزیر صنعت در خصوص قراردادهای خودرویی بیان داشت : مذاکرات خودرویی ماننده دیگر بخش های صنعتی کشور نیست و از پیچیدگی بسیار زیادی برخوردار است...

مشاور وزیر صنعت: پیچیده ترین قراردادهای اقتصادی کشور مربوط به صنعت خودرو است

بورس24 : مشاور وزیر صنعت در خصوص قراردادهای خودرویی بیان داشت : مذاکرات خودرویی ماننده دیگر بخش های صنعتی کشور نیست و از پیچیدگی بسیار زیادی برخوردار است. 

مشاور وزیر صنعت در خصوص قراردادهای خودرویی بیان داشت : مذاکرات خودرویی ماننده دیگر بخش های صنعتی کشور نیست و از پیچیدگی بسیار زیادی برخوردار است.

سعید مدنی با اشاره به زیر ذره‌ بین بودن مذاکرات خودرویی عنوان کرد : بسیاری از قراردادهای بزرگ در این کشور به امضاء رسیده و کسی از آن خبردار نمی شود و در نهایت گزارشی به نمایندگان مجلس ارائه میگردد و پس از بررسی به دست وزیر مربوطه رسیده و به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود : موضوع خودرو در کشور ما کاملا متفاوت است. چر اکه اثرات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به آن متصل است و بر همین اساس به محض اینکه صحبت از یک قرارداد خودرویی می گردد، تمامی نهادهای نظارتی پیگیر موضوع می شوند که این قرارداد در مسیر منافع ملی کشور قرار گرفته است یا خیر.

مدیر عامل پیشین سایپا ادامه داد : عملکرد خودرو در کنار 80 میلیون جمعیت این کشور قرار می گیرد، چنانکه تمامی مردم کشور به نحوی با خودرو و اتفاقات پیرامون آن عجین شده اند. 

مدنی در پایان بیان داشت : قراردادهای خودرویی ماننده یک قرارداد پتروشیمی نیست. چر اکه قراردادهای خودرویی چند بعدی بوده و دیگر صنایع کشور را نیز درگیر خود خواهد کرد. بر همین اساس در هنگام مذاکرات می بایست، تمامی ملاحظات را در نظر گرفت و به فکر منافع تمامی بخش های کشور بود.

منبع: میهن صنعت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24