Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

نماد ذوب آهن اصفهان پس از افزایش سرمایه ٣٣٠ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از ٢٢ دی ماه در فرابورس ایران متوقف بوده است.نماد این شرکت فردا با سرمایه بیش از ٣٣٠٠ میلیارد تومان در فرابورس ایران بازگشایی می شود...

بازگشایی نماد ها سرعت می گیرد / فردا ؛ بازگشایی نماد ذوب آهن پس از ۴ ماه غیبت

بورس24 : با توجه به ارائه توضیحات تکمیلی توسط شرکت ذوب آهن اصفهان در مورد فروش دارایی های ثابت و فروش ریل و صورتجلسه افزایش نرخ ذغال سنگ و پیش بینی خرید ذغال سنگ و ارائه اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 96.12.29 (حسابرسی شده) ، در حال حاضر مشکلی برای بازگشایی نماد این شرکت وجود ندارد و با توجه به پیغام ناظر فردا نماد شرکت در بازار سهام بازگشایی می شود.

صابر جعفر وند، رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در خصوص آخرین وضعیت نماد شرکت ذوب آهن اصفهان به خبرنگار بورس24 گفت:اطلاعات شرکت در مواردی ابهام داشته است . سازمان بورس مکاتبات خود با شرکت را با توضیحاتی در صفحه اول به صورت کاور اشاره کرده و سهامداران نیز می توانند سایر مکاتبات و پاسخ های شرکت را به جزء بررسی نمایند.

وی افزود: ما در خصوص اعلام و افشای موارد وارد جزئیات نشده ایم و بیشتر موارد کلی را اشاره کرده ایم و تحلیل سایر موارد را بر عهده خود سهامدار قرار داده ایم. برخی اطلاعات همانند افزایش سرمایه و یا آخرین وضعیت شرکت اطلاعاتی نیست که عنوان شفاف سازی داشته باشد اما به هر حال سازمان به صورت کلی موارد ابهام را به صورت کلی مطرح کرده است. همچنین برخی موارد از جمله فروش دارایی های شرکت است که بخشی از آن فاقد گزارش کارشناسی بوده و برخی قرار دادهای شرکت هم باید شفاف سازی شود. اما در مجموع سعی کردیم تا با ارائه تصویری نسبتا شفاف از اوضاع شرکت نماد ذوب آهن در معرض بازگشایی قرار گیرد.

وی افزود: در هر حال با توجه به اطلاعاتی که شرکت به سازمان ارائه داده است نماد روز شنبه بازگشایی می شود ، البته پیغام بازگشایی روز چهارشنبه منتشر شده بود ولی با توجه به این که این مهم باید روی سیستم اعمال شود باز شدن نماد به روز شنبه موکول شد.

گفتنی است، نماد ذوب آهن اصفهان پس از افزایش سرمایه 330 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از 22 دی ماه در فرابورس ایران متوقف بوده است.نماد این شرکت فردا با سرمایه بیش از 3300 میلیارد تومان در فرابورس ایران بازگشایی می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24