Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمدعلی شیری زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تخلفات برخی کانال های تلگرامی که ظاهرا در حال بررسی است، به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: در خصوص برخی کانال ها درخواست های لازم به پلیس امنیت تبادل اطلاعات داده شده و پلیس فتا اطلاعات را باید به بازپرسی بدهد و بازپرس با رسیدگی پرونده و اقدامات قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد...

آخرین اخبار از برخورد با تخلفات تلگرامی

بورس24 :"سیگنال خرید و فروش سهام برای کسب سود در بورس" شاید این پیغام ها را در کانال های مختلفی دیده باشیم و در پاره ای از موارد با خرید و یا فروش سهم موجب زیان های فراوانی شده باشیم و یا بالعکس سود های قابل اعتنایی را شناسایی کرده باشیم.در هر حال تعداد کسانی که بدون تحلیل و تلاش با استفاده از این کانال های بدون مجوز به سودآوری رسیده اند کم نیست.همچنین افراد زیادی که با بدهی ها و دریافت وام های سنگین مبادرت به خرید سهامی کرده اند که هیچ پشتوانه علمی و بنیادی ندارد و فقط با استفاده از سیگنال های تلگرامی خرید کرده اند با ضرر مواجه شده اند. در هر حال ممکن است که اشتباهات زیادی در این زمینه از سوی سهامدارن رخ دهد ولی بالاخره راه های قانونی برای توقف این تخلفات و برخورد وجود دارد.

محمدعلی شیری زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تخلفات برخی کانال های تلگرامی که ظاهرا در حال بررسی است، به خبرنگار بورس24 گفت: در خصوص برخی کانال ها درخواست های لازم به پلیس امنیت تبادل اطلاعات داده شده و پلیس فتا اطلاعات را باید به بازپرسی بدهد و بازپرس با رسیدگی پرونده و اقدامات قضایی اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی افزود: موضوع دیگری که قرار است بررسی شود، اهانت و توهین وافترا به مقامات و ... است؛ که در حال پیگیری هستیم. در این خصوص دستور قضایی گرفته شد و پلیس فتا موضوع را بررسی می کند.

به گفته وی، به دلیل تعطیلات پیش آمده در فروردین ماه ، برخی از پیگیری ها به تعویق افتاد که از این باب تلاش می شود موضوع با سرعت بیشتری پیگیری گردد.

شیری زاده ادامه داد: این اطلاعات توسط فتا گردآوری می شود و بازپرسی شروع به احزار جرم و تحقیق کرده و تفهیم اتهام می کند.

این مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص روند پیگیری پرونده ها و تخلفات اشخاص و کانال های تلگرامی گفت: اشخاص و شکایت کنندگان می توانند هم به صورت شخصی به مراجع قضایی و دادگاه جرائم اقتصادی( که سرعت آن نسبت به سایر دادسرا ها بالاتر است)مراجعه کنند و همچنین می توانند در بخش شکایات در سامانه سازمان بورس ثبت شکایت کنند و ما نیز به صورت یکجا این اطلاعات و اسامی را جمع آوری می کنیم .

وی گفت: هر زمان که احساس نیاز شود همه تلاش ها را در برقراری نظم و امنیت بازار سرمایه انجام خواهیم داد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24