Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌ های قیمتی با ارائه توضیحاتی در مورد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار گفت...

پیش‌ بینی قیمت طلا در فصل بهار

بورس24 : رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌ های قیمتی با ارائه توضیحاتی در مورد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار گفت: اعلام برخی شاخص‌ های اقتصادی و تنش‌ های سیاسی بین المللی نرخ طلای جهانی را افزایش داده است و این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده نیز بالاتر برود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، عبدلله محمدولی گفت: به طور کلی نرخ طلا در چند سال گذشته با رشد زیادی همراه نبوده است و ارزش گذاری نرخ طلا به طور معمول بر اساس قیمت دلار تعیین می‌ شود.

وی ادامه داد:‌ مسائل و شاخص‌ های مختلفی در بازار طلا تاثیرگذار هستند که از جمله آن می‌ توان به افزایش تقاضا در بازار جهانی و یا تنش‌ های بین المللی و سیاسی اشاره کرد. رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران عنوان کرد:‌ از طرف دیگر اعلام برخی از شاخص‌ های جهانی اقتصادی بر قیمت طلا تاثیرگذار بوده است و آمارهای جدید اقتصادی بر روند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داده است.

به گفته او در مجموع کنش‌ ها و واکنش‌ ها در بازارهای جهانی و جنگ اقتصادی آمریکا و چین حرکت قیمت طلا را تغییر داده است.

محمد ولی تصریح کرد: البته این روند از ماه‌ های قبل تا حدودی قابل پیش‌ بینی بود و نمی‌ توان گفت که تحول غیر منتظره‌ ای در بازار اتفاق افتاده است و در مجموع طلا در مسیر معمول خود در حرکت است.

به گفته وی، قیمت جهانی طلا نسبت به قیمت طلا در بازار داخلی بالاتر است و همین اتفاق باعث افزایش قیمت سکه نیز شده است. محمدولی همچنین معتقد است که این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده بالاتر برود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24