Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همکاری در موضوعات مرتبط با بازار سرمایه از طریق برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی، ارائه خدمات مشاوره ای و ترجمه کتاب های مرتبط با حوزه مالی از جمله محورهای این تفاهم نامه است. این تفاهم نامه در دومین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس٢٠١٧) به امضای دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر رسید...

امضا تفاهم نامه همکاری سازمان بورس با خانه کارگر / شاپور محمدی: بازار سرمایه جای کافی برای همه سرمایه گذاران اعم از خرد و کلان دارد

بورس24 : تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی سازمان بورس و اوراق بهادار با خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

به گزارش سنا، این تفاهم نامه در دومین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس 2017)به امضای دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر رسید. 

همکاری در موضوعات مرتبط با بازار سرمایه از طریق برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی، ارائه خدمات مشاوره ای و ترجمه کتاب های مرتبط با حوزه مالی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

در این مراسم، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن خوش آمد گویی به جامعه کارگری برای ورود به بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه جای کافی برای همه سرمایه گذاران اعم از خرد و کلان دارد.

دکتر محمدی اظهار داشت : امضای تفاهم نامه اخیر به مدیریت کارآمدتر دارایی های جامعه کارگری کمک خواهد کرد تا سرمایه های خرد نیز جایگاه شایسته خود را در کشور پیدا کنند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی، افزایش حضور مردم در اقتصاد کشور است، افزود: با امضای تفاهم نامه بورس و خانه کارگر این محور محقق می شود و فرصتی فراهم خواهد آمد که جامعه کارگری با تحلیل دقیق تر و عمیق تری در بازار سرمایه حضور پیدا کند.

در این مراسم دبیر کل خانه کارگر هم امضای تفاهم نامه بورس و خانه کارگر را تلاشی برای تقویت مالکیت عمومی در کشور ارزیابی کرد.

محجوب ابراز امیدواری کرد که توافق اخیر، همچنین آغازی بر فرهنگ سازی و تقویت آموزش در صیانت از سهام و سرمایه های مردم به ویژه قشر اثرگذار کارگر در کشور باشد. 

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس۲۰۱۷)تا۲۹فروردین در نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24