Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت های «بارز» و «وبشهر» هم از این قاعده مستثنی نیستند، مذاکراتی در خصوص واگذاری آنها صورت گرفته است اما قطعی و منجر به تفاهم نشده است،در راستای خصوصی سازی هر شرکتی که واقعا خصوصی باشد و پیشنهاد مناسبی برای خرید شرکت ها ارائه کنند فروشنده هستیم...

«وبانک» در فروش «وبشهر» و «بارز» جدی شد...

بورس24 :خبرهایی مبنی بر خروج «وبانک» از شرکت های «بارز» و «وبشهر» در بازار شنیده می شد. شنیده هایی که ظاهرا در دستور کار این شرکت هستند اما هنوز قطعی نشده اند. در این خصوص خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به بورس24 گفت:همانطور که پیشتر نیز اعلام شده است بانک ها در راستای خروج از بنگاه داری ظرف سه سال موظف به فروش دارایی های مازاد خود هستند.بنابراین «وبانک» در حال حاضر برای فروش شرکت هایی که مشتری داشته باشند اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی گفت: حاضریم هر یک از شرکت های که مشتری داشته باشند حتی «وبانک» را به فروش برسانیم. اما این منوط به آن است که مشتری جدی با پیشنهاد خوب و خصوصی وارد مذاکره شود.

غریب پور ادامه داد: شرکت های «بارز» و «وبشهر» هم از این قاعده مستثنی نیستند، مذاکراتی در خصوص واگذاری آنها صورت گرفته است اما قطعی و منجر به تفاهم نشده است،در راستای خصوصی سازی هر شرکتی که واقعا خصوصی باشد و پیشنهاد مناسبی برای خرید شرکت ها ارائه کنند فروشنده هستیم.

وی در خصوص عملکرد شرکت هم گفت: برخی گمانه زنی می کردند که وبانک به بودجه نهایی خود نرسد اما خوشبختانه 5 درصد هم بیش از بودجه محقق شده است و با سیاست گذاری هایی که صورت گرفت «Capital gain»مورد انتظار محقق شد. مجمع شرکت هم در تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل وبانک گفت: با توجه به شرایط انتظار داریم سال جاری وضعیت سود آوری شرکت ها بهتر از سال گذشته باشد و عملکرد سال جاری «وبانک» نیز با توجه به رشد سودآوری شرکت های سرمایه پذیر و بهبود شرایط بازار بهبود داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24