Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس گفت: پیش از الزام امضای بیانیه ریسک در کارگزاری‌ ها، بارها بر این نکته که معامله در بازار پایه با ریسک همراه است، تاکید شده و در واقع وجود ریسک­ در معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار پایه فرابورس ایران موضوع جدیدی نیست...

بازار پایه آرام گرفت / محسنی: نمادی به دلیل موضوع بیانیه ریسک متوقف نمی شود

بورس24 : بهنام محسنی در گفت و گویی با بیان اینکه سرمایه‌ گذاران بازار پایه ب و ج تا روز 31 اردیبهشت و حدود یک ماه برای امضای فرم پذیرش ریسک معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار پایه فرابورس ایران فرصت دارند، گفت: قرار نیست که پیش از فرا رسیدن این موعد دسترسی مشتریان آنلاین مسدود شود. 

محسنی با تاکید بر اینکه دسترسی هیچ یک از معامله‌ گران آنلاین مسدود نشده، افزود: تاکنون بسیاری از سرمایه‌ گذاران بازار پایه از طریق سیستم‌ های شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات برخط مراجعه و اقدام به تایید بیانیه به صورت آنلاین کرده‌ اند و حتی نیاز به مراجعه حضوری نبوده است.

وی در پاسخ به این پرسش فارس که اگر شخصی برای پذیرش ریسک اقدام نکند چه اتفاقی خواهد افتاد، یادآور شد: اگر تا 31 اردیبهشت سرمایه‌ گذاری موفق به تایید بیانیه چه به صورت الکترونیکی و چه حضوری نشود، همچنان می‌ تواند معامله کند و تنها دسترسی آنلاین اینگونه سرمایه‌ گذاران مسدود خواهد شد که پس از مراجعه حضوری به کارگزاری و پذیرش ریسک، مجددا امکان معاملات آنلاین را خواهند داشت.

محسنی در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص توقف نمادها تاکید کرد: نمادی قرار نیست، به دلیل موضوع بیانیه ریسک متوقف شود ضمن آنکه فرابورس وضعیت و جایگاه کنونی هر شرکت را هم از طریق کدال به عموم و هم از طریق نامه به تمامی ناشران بازار پایه اعلام کرده است و توقف و انتقال نمادهای مشمول به بازار ج طبق اعلام قبلی همان 31 مرداد ماه خواهد بود.

به گفته وی آشنایی با مقررات، به سرمایه‌ گذاران امکان معامله می‌ دهد تا نسبت به حقوق و تعهدات خودآگاهی و پذیرش کامل داشته باشد که امکان این آشنایی از طریق بیانیه یاد شده فراهم شده است.

محسنی با بیان اینکه معاملات بازار پایه هم اکنون به تعادل رسیده و صف‌ های خرید و فروش از بین رفته است، یادآور شد : کارگزاری‌ ها تا پایان اردیبهشت‌ ماه زمان دارند این بیانیه را به امضای سرمایه‌ گذاران دو تابلو پایه "ب" و "ج" برسانند.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24