Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تصمیم بر آن شد که تحلیل تکنیکال از روی سایت برداشته شود چرا که نه تنها جایگاه سازمان برای این موضوع نیست بلکه تحلیل گران با مهارت نیز به آن توجه نمی کردند. این تحلیل ها بر روی سایت تی اس ای منجر می شد تا افراد با تجربه کمتر به سمت تحلیل های دقیق تر نروند.

دلایل حذف ابزار تکنیکی از سامانه تی اس ای اعلام شد

سازمان بورس در نظر دارد تا با حذف تحلیل تکنیکال از روی سایت تی اس ای از محدوده تصدی گری خارج شده و این عرصه را برای شرکت های خصوصی خالی کند تا بتوانند رشد داشته باشند.سازمان بورس وظیفه خود را جدای این موضوع می داند و در نظر دارد تا معامله گران را به سمت تحلیل های درست تر و دقیق تر دعوت کند.

روح ا... دهقان مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس در گفتگو با بورس24 در خصوص حذف تحلیل تکنیکال از سامانه تی اس ای گفت: حذف سامانه تحلیلی تکنیکال از سایست تی اس ای با مشورت و تحقیق چندین ماهه صورت گرفت. این موضوع تصمیم یک شبه نبوده و بر روی آن مطالعات زیادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همین اطلاعات با ساختار خیلی بهتر و با دقت بیشتر از طریق سامانه های تخصصی رسمی در اختیار بازار قرار دارد. مطمئنا مراجع بهتری در بازار وجود دارد که مبنای تکیه تحلیل گران و معامله گران بازار باشد.

وی افزود: به بیان ساده تر وظیفه بورس طراحی و ارائه تحلیل تکنیکال نیست. در ابتدای کار که این تحلیل ها روی سایت بورس ایران قرار گرفت به علت فرهنگ سازی استفاده از تحلیل تکنیکال میان معامله گران بود وگرنه بورس وظیفه ای برای در اختیار گذاشتن این تحلیل ها ندارد.

دهقان عنوان کرد: شرکت های تابعه و تخصصی تحلیلی می توانند این اطلاعات را در اختیار تحلیل گران قرار دهند. اطلاعاتی که مبنای بهتری برای تحلیل معامله گران باشند. ضمن اینکه به علت وجود این تحلیل ها بر روی سامانه رسمی بورس انگیزه کافی برای شرکت های تخصصی وجود نداشته است. ما با حذف این داده ها از روی سایت تی اس ای هم به شرکت های خصوصی میدان داده ایم تا پیرفت کنند و هم معامله گران را به سمت اطلاعات به روزتر سوق داده ایم.

وی افزود: تصمیم بر آن شد که تحلیل تکنیکال از روی سایت برداشته شود چرا که نه تنها جایگاه سازمان برای این موضوع نیست بلکه تحلیل گران با مهارت نیز به آن توجه نمی کردند. این تحلیل ها بر روی سایت تی اس ای منجر می شد تا افراد با تجربه کمتر به سمت تحلیل های دقیق تر نروند. نگرش سازمان این است که از محدوده تصدی گری خارج شود.

وی خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده وقتی به شرکت های خصوص میدان داده می شود بسیار بهتر می توانند عمل کنند و ما شاهد کارهای حرفه ای تری هستیم. پیش بینی می شود با این موضوع رشد چشمگیر تحلیل های عمیق را شاهد باشیم.

وی خبر داد: این داده ها بر روی سایت از ابتدای تشکیل خود تا به الان تغییری نکردند و شرکت های خصوصی می طلبد که وارد این جایگاه شوند و اطلاعات دقیق تر و به روزتری را در اختیار معامله گران قرار دهند. لازم به ذکر است که در حال حاضر حداقل 5 تا 6 سایت این کار را می کنند و این اطلاعات را در اختیار افراد قرار می دهند و جای هیچ گونه نگرانی ای نیست.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24