Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هاشمی‌ طبا با بیان اینکه پیشنهاد اعلام لیست اموال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تنها جوسازی بوده و ملاکی برای انتخاب نیست، افزود: ملاک در اسلام تقواست، اصل این قضیه را منطبق با حسن نیت نمی‌ دانم. لذا با این روش مخالف هستم...

هاشمی طبا: ادامه دولت روحانی را به مصلحت کشور می‌ دانم

بورس24 : هاشمی‌ طبا با بیان اینکه پیشنهاد اعلام لیست اموال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تنها جوسازی بوده و ملاکی برای انتخاب نیست، افزود: ملاک در اسلام تقواست، اصل این قضیه را منطبق با حسن نیت نمی‌ دانم. لذا با این روش مخالف هستم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امروز جزئیات بیشتری از برنامه‌ های انتخاباتی خود را اعلام خواهید کرد، گفت: خطوط اصلی برنامه بسیار مهم است. مانند اینکه بنده مهندس کشاورزی نیستم تا از جزئیات اصلاحات کشاورزی مطلع باشم، اما می‌ دانم باید بذر خوب، آب و... استفاده کرد اما شخص تصمیم گیرنده و طراحان افراد دیگری هستند.

وی ادامه داد: تخصص بنده مهندسی نساجی است و هر سوالی در این زمینه تا جایی که مطلع باشم را پاسخ می‌ دهم، اما معتقدم باید خطوط اصلی در کشور مشخص و این امر برای مردم شفاف شود. هاشمی‌ طبا اظهار داشت: روحیه مردم باید همانند زمان جنگ باشد و نمی‌ شود که رزمندگان ما با یک روحیه شجاعت و ایثار مشغول حفاظت از مرزها باشند و ما با یک روحیه مصرفی و رفاه طلبی ایران را مصرف کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: مردم ما در تشخیص حقیقت یا دروغ تخصصی ندارند اما میراث ما باید برای آنها خوب باشد. لذا بیش از بیان خطوط اصلی اشاره‌ ای نمی‌ کنم، زیرا اطلاعی از آن ندارم. به طور مثال شش ماه به وزارت کشاورزی فرصت می‌ دهم تا استان به استان بررسی کرده و طرح‌ های خود را به دولت ارائه کند.

هاشمی‌ طبا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظرتان نسبت به امنیت ملی، مبارزه با تروریست و تهدیدات عربستان، چیست گفت: موضوع امنیت ملی در شورای عالی امنیت ملی مطرح می‌ شود، برخی را دیده‌ ام که اعلام می‌ کنند که ما از موضع قدرت برخورد می‌ کنیم که خیلی خوب است، اما در عمل بیشتر از موضع مصلحت وارد می‌ شویم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: اما سیاست‌ های کلی که جمهوری اسلامی ایران بر اساس آن حرکت می‌ کند را قبول دارم، به خصوص مسائل اصلی کشور زیر نظر مقام معظم رهبری، مسائل دفاعی در شورای عالی دفاع و مسائل امنیتی در شورای عالی امنیت تعیین می‌ شود و رئیس جمهور هم نمی‌ تواند در آن مسائل اعمال نظر کند زیرا افراد حاضر در این شوراها سیاست گذاری می‌ کنند. ادامه دولت روحانی را به مصلحت کشور می‌ دانم.

وی در واکنش به اینکه آیا در روزهای آخر انتخابات ریاست جمهوری به نفع کاندیدایی کنار خواهید رفت، تصریح کرد: بنده خودم بدون مشورت با هیچ شخصی به این انتخابات وارد شده‌ ام. البته اگر انتخاب هم نشوم، ادامه دولت روحانی را به مصلحت کشور می‌ دانم، در زمینه کناره‌ گیری هم تاکنون با کسی صحبتی نکردم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مناظره دوم یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادعای ورود غیرقانونی پوشاک توسط فرزند یکی ازمسئولین را مطرح کرد؛ آیا شما این حق را برای فرزندان مسئولین جایز می‌ دانید اظهار داشت:‌ من موافق این موضوع نیستم و تاکنون نیز چنین کاری را انجام نداده‌ ام.

هاشمی‌ طبا افزود: موارد متعددی از طرف افراد ذی نفوذ در ایران انجام می‌ شود که آشکار نمی‌ شوند. لذا اینکه اکنون یک مورد مشخص مطرح شده به نظرم دچار ابهام است و آن را تأیید نمی‌ کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این گونه اقدامات صحیح نیست نباید ادامه پیدا کند، گفت: افراد مختلفی که نفوذ دارند اغلب این کارها را انجام می‌ دهند اما موضوع آنها در پرده می‌ ماند. بنابراین اگر توانستید منشأ پول‌ هایی که در ستادهای انتخاباتی به صورت میلیاردی هزینه می‌ شوند را پیدا کنید، پیگیر این موضوع نیز باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24