Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

حجت‌ الاسلام انصاری (معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری) گفت: در مورد سایت کارانه آقای قالیباف تصمیم خود هیات نظارت بر تبلیغات بوده که آن را خرید رای ارزیابی کرده‌ اند و بر اساس ملاحظاتی فیلتر شده است. یعنی کمیته نظارت بر تبلیغات خودش این تصمیم را گرفته و ربطی به دولت ندارد.

معاون حقوقی رئیس‌ جمهور: دولت هیچ اقدامی برای فیلتر سایت کارانه انجام نداده است

بورس24 : حجت‌ الاسلام انصاری (معاون حقوقی نهاد ریاست جمهوری) در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه فیلتر سایت کارانه محمد باقر قالیباف به دولت نسبت داده می‌ شود. صراحتا اعلام کنید آیا این تصمیم براساس تصمیم دولت انجام شده یا نهادهای قضایی، اظهار داشت:‌ حقوق شهروندی یعنی ملت به‌ صورت شفاف و درست حق دانستن و شنیدن حقیقت را دارند. 

وی افزود: از دیگر حقوق شهروندی این است که کاندیداها رعایت حقوق مردم دیگر کاندیداها و طرفداران آنها را بکنند. مخصوصا در شهرستان‌ ها اجازه آزادی بیان فراهم باشد. قانون انتخابات صراحت دارد و مشخصا می‌ گوید تطمیع یا خرید رای جرم است یا اگر تخریبی صورت بگیرد که کل روند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، جرم است.

او گفت: پیشتر هم بوده که اقداماتی با توزیع انواع کالا اتفاق افتاده و بعدا شورای نگهبان آن را به خرید رای تعبیر کرده و آرای حوزه رای باطل گردانده است.

انصاری تاکید کرد: سال 88 نسبت به هر دوی این موضوعات یعنی خرید رای و تبلیغات منفی تاثیرگذار شکایت کرده بودند. امروز به وضوح می‌ گویم دولت هیچ اقدامی برای فیلتر کردن سایت کارانه محمد باقر قالیباف نکرده است، اما ما هر روز رصد می‌ کنیم تا اگر حقوق عمومی در تبلیغات تضییع شود یا به کلیت دولت نه شخص آقای روحانی اتهام بی‌ موردی صورت بگیرد؛ آن را پیگیری کنند و به کمیته نظارت بر تبلیغات و شورای نگهبان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: حتی اگر مساله کیفری باشد، شکایت به قوه قضائیه می‌ بریم. مورد سایت کارانه آقای قالیباف تصمیم خود هیات نظارت بر تبلیغات بوده که آن را خرید رای ارزیابی کرده‌ اند و بر اساس ملاحظاتی فیلتر شده است. یعنی کمیته نظارت بر تبلیغات خودش این تصمیم را گرفته و ربطی به دولت ندارد.

منبع: ایلنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24