Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

داوود حمزه مدیرعامل جدید هلدینگ سینا دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی و بیش از ۲۰سال سابقه حسابرسی، سرمایه گذاری و مجامع در شرکت های سرمایه گذاری کوثر، سرمایه گذاری صبا میهن و هلیدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) است...

لیدر بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان در بورس انتخاب شد

بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان در بورس با تغییرات مدیریتی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا که پس از خداحافظی بهزاد گلکار ( بنیانگذار و مدیر عامل سابق شرکت)، بدون مدیر عامل مانده بود و با سرپرست اداره می شد پس از حدود ۱۰ماه صاحب مدیرعامل شد و داوود حمزه به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب و معرفی شد.

پیش از این بهزاد گلکار اداره این هلدینگ را بر عهده داشت. او به عنوان مدیری با سابقه فعالیت های زیادی در این هلدینگ داشته است که از جمله آن می توان به پذیرفته شدن بانک سینا در بورس اوراق بهادار تهران (۸۶)، ورود بانک سینا به جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایران (86)، تأسیس شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا به عنوان شرکت مادر گروه مالی و سرمایه‌گذاری سینا (88)، به دست آوردن جایزه عالی مدیریت توسط شرکت بورس بهگزین (89)، اولین ارائه دهنده خدمات لیزینگ عملیاتی(لیزینگ سینا)(89)، به دست آوردن رتبه A و قرار گرفتن در میان ۱۰ کارگزاری برتر بورس و اوراق بهادار توسط شرکت بورس بهگزین (89)، به دست آوردن جایزه ملی بهره‌وری توسط شرکت لیزینگ سینا (90) و به دست آوردن مجوز بیمه اتکایی توسط شرکت بیمه سینا (91) اشاره کرد.

داوود حمزه مدیرعامل جدید هلدینگ سینا دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی و بیش از ۲۰سال سابقه حسابرسی، سرمایه گذاری و مجامع در شرکت های سرمایه گذاری کوثر، سرمایه گذاری صبا میهن و هلیدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) است.

تا پیش از این محمد حسین ادیب(رئیس هیئت مدیره)، محسن علیخانی (نایب رئیس و عضو هیئت مدیره )، محمد مهدی مظاهری(عضو هیئت مدیره)، محمد صادق واعظی(عضو هیئت مدیره) و بهزاد گلکار (عضو هیات مدیره) ترکیب مدیران این هلدینگ را تشکیل می دادند.

شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در حال حاضر جزء شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که از زمان تاسیس تاکنون فعالیت های زیادی در بازار سرمایه داشته است . این هلدینگ مدیریت بخشی از دارایی های بنیاد مستضعفان در بازار سهام را بر عهده دارد و دارای زیرمجموعه هایی همچون شرکت بانک سینا ، کارگزاری بورس بهگزین، شرکت بیمه سینا، شرکت لیزینگ سینا و شرکت کارگزاری سینا است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24