Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حسین خزلی در پیامی تلگرامی نوشت:صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی که مدیریت سبد دارایی های آن در اختیار شرکت کارگزاری بانک کشاورزی است، جهت وصول مطالبات این شرکت کارگزاری مجبور به تملک سهام این دو شرکت به صورت موقت شده است.به سهامداران قبلی (که به ما و ١٨ شرکت کارگزاری دیگر بورس بدهکار بودند)، مهلتی سه ماهه داده شده است، تا با فراهم کردن وجه نقد، سهام به آن ها عودت شود. (اقاله دارایی)در غیر این صورت مجبور به حراج این میزان از سهام هستیم. خوشبختانه خریداران جدّی و بسیار بزرگی هم برای هر دو سهم اعلام آمادگی کرده اند...

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی : در آذرآب نمی مانیم / دلیل حضور در ترکیب سهامداران «فاذر و فنرژی»

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی به شفاف سازی در خصوص تملک سهام آذرآب و انرژی آذرآب پرداخت.

به گزارش بورس24 ، حسین خزلی در پیامی تلگرامی نوشت:صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی که مدیریت سبد دارایی های آن در اختیار شرکت کارگزاری بانک کشاورزی است، جهت وصول مطالبات این شرکت کارگزاری مجبور به تملک سهام این دو شرکت به صورت موقت شده است.به سهامداران قبلی (که به ما و 18 شرکت کارگزاری دیگر بورس بدهکار بودند)، مهلتی سه ماهه داده شده است، تا با فراهم کردن وجه نقد، سهام به آنها عودت شود. (اقاله دارایی)در غیر این صورت مجبور به حراج این میزان از سهام هستیم. خوشبختانه خریداران جدّی و بسیار بزرگی هم برای هر دو سهم اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان این که صندوق تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی و کارگزارای بانک کشاورزی قصد مدیریت و مالکیت این دو شرکت ارزنده و بنام کشور که از پیمانکاران موّفق و صاحب نام ملی هستند را نداشته و اصولاً زمینه ی فعالیّت و تخصص ما این موضوع نیست، خاطر نشان کرد:شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در ماه های اخیر (بعد از تملک این دو سهم) هر وقت که لازم بوده، با خرید سهام به صورت خرد از این دو سهم حمایت کرده و در آینده نیز در صورتی که لازم باشد، حمایت خود را ادامه خواهد داد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24