Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هیات مدیره جدید بلافاصله پس از این مجمع تشکیل جلسه داده و در حال بررسی گزینه های مدیریت عاملی بانک دی است.این احتمال وجود دارد که یکی از اعضای هیات مدیره مدیرعامل بانک دی شود...

پایان بلاتکلیفی بلند مدت بانک دی / هیات مدیره جدید انتخاب شد؛ مدیرعامل هم در راه است

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی امروز برای انتخاب اعضای هیئت مدیره با حضور اکثریت سهامداران، نماینده سازمان بورس، بازرس قانونی و اعضای هیئت مدیره در تهران برگزار شد.

به گزارش بورس24 ، در این جلسه حدود 7 نفر کاندید عضویت در هیئت مدیره شدند. سکینه کشاورز، رضا سهم دینی، علی فتحعلی، محمدرضا قربانی، حسنعلی قنبری ممان، اکبر پور مظاهری و رضا دولت آبادی افرادی بودند که اعلام کاندیداتوری کردند.

در خلال برگزاری این جلسه سهامداران در خصوص زمان بازگشایی نماد و دلیل ادامه توقف نماد نیز از رئیس مجمع سوالاتی را پرسیدند، این مقام مسئول گفت: این جلسه برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل شده و اطلاعات در این خصوص را باید از طریق سامانه رسمی بورس جویا شد!

وی ادامه داد: بانک دی در تلاش است تا هر چه سریع تر این موضوع را به نتیجه برساند و مقدمات بازگشایی نماد را ایجاد کند. اما همان طور که گفته شد این جلسه برای انتخاب اعضای هیئت مدیره بوده و در مورد مسائل این چنینی نمی توان سخن گفت. بانک دی به فکر منافع سهامداران خود بوده و در نظر دارد تا هر چه سریع تر مشکلی که برای انتخاب اعضای هیئت مدیره بود را رفع کند.

وی تاکید کرد: این جلسه برای همین موضوع بوده و اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد تا بانک دی را در رساندن به اهدافش یاری دهند.

در ادامه رای گیری اعضای هیئت مدیره انجام گرفت و افراد زیر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و پس از گذشت بیش از یک سال ابهام در ترکیب اداره این بانک ، مدیران جدید بانک حدود 1000 میلیارد تومانی دی مشخص شدند.

1.رضا سهم دینی

2.علی فتحعلی

3.محمدرضا قربانی

4.حسنعلی قنبری ممان

5.اکبر پور مظاهری

و دو فرد زیر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند

6. سکینه کشاورز

7. رضا دولت آبادی

گفته می شود،هیات مدیره جدید بلافاصله پس از این مجمع تشکیل جلسه داده و در حال بررسی گزینه های مدیریت عاملی بانک دی است.این احتمال وجود دارد که یکی از اعضای هیات مدیره مدیرعامل بانک دی شود.

از زمان برکناری احمد شفیع زاده از مدیریت عاملی این بانک در خرداد 95 مدتی عاطفی فر قایم مقام مدیرعامل و معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی سرپرست این بانک شد اما ظاهرا بعد او هم از سرپرستی بانک کنار گذاشته شد و این بانک پرحاشیه وابسته به بنیاد شهید بلاتکلیف باقی ماند.

گفتنی است،صابر جعفروند رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی پیش از این در گفت و گو با بورس24 در خصوص نماد بانک دی و دلیل بسته بودن این نماد گفته بود: بانک دی هنوز توانسته اعضای هیئت مدیره خود را ثبت کند و به دلیل عدم ثبت و تکمیل اعضای هیئت مدیره، معاملات این نماد متوقف باقی مانده است.بانک دی با مرجع نظارتی بانک مرکزی مذاکراتی دارد و باید توضیحاتی را به این سازمان ارائه کند. تا تکمیل نشدن این توضیحات زمان بازگشایی این نماد مشخص نیست.پس از تکمیل اعضای هیئت مدیره باید اقدامات برای سایر برنامه ها نیز صورت گیرد. این بانک نیز علاوه بر این موضوع می تواند درگیر مسائلی همچون سایر بانک ها از نظر استانداردهای IFRS و نحوه ذخیره گیری باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24