Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در راستای حمایت از هنر صنعت فرش و نیز ایجاد انگیزه، نشاط، افزایش انگیزه همکاری و مشارکت جمعی در خانواده‌ های ایرانی مسابقه ای به نام مسابقه فامیلی به این شکل تعریف شده است که خانواده‌ ها در چندین گروه با یکدیگر رقابت‌ های علمی و عملی می‌ کنند و خانواده برتر نیز در نهایت مبلغ یک میلیارد ریال پول نقد را از آن خود می‌ کند...!

مسابقه ای در راستای حمایت از صنعت فرش ایرانی...

بورس24 : تهیه‌ کننده «مسابقه فامیلی» هدف از تولید این برنامه را حمایت از هنر صنعت فرش و نیز ایجاد انگیزه و نشاط و افزایش انگیزه همکاری و مشارکت جمعی در خانواده‌ های ایرانی دانست. 

مهدی قلخان، تهیه کننده و مجری طرح «مسابقه فامیلی» گفت: این برنامه در راستای حمایت از هنر صنعت فرش و نیز ایجاد انگیزه و نشاط و افزایش انگیزه همکاری و مشارکت جمعی در خانواده‌ های ایرانی تهیه شده است و به این شکل است که خانواده‌ ها در چندین گروه با یکدیگر رقابت‌ های علمی و عملی می‌ کنند و خانواده برتر مبلغ یک میلیارد ریال پول نقد را از آن خود می‌ کند.

قلخان افزود: مردم ما خاطره خوبی از برنامه‌ های رقابتی دارند، اما چند سالی بود که جای خالی چنین برنامه‌ ای در خانه‌ی ایرانیان احساس می‌ شد.

قلخان با اعلام این خبر که این برنامه در شب‌ های ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش خواهد شد، گفت: تاکنون دو سری از این برنامه در سال 95 و در نوروز 96 از شبکه تهران پخش شده است و در مرحله نهایی که رقابت میان خانواده‌ های راه یافته به فینال به اوج رسیده است، بخش پایانی این برنامه تلویزیونی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است «مسابقه فامیلی» از جمله پر مخاطب‌ ترین برنامه‌ های پخش شده است.

منبع: مشرق 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24