Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تعدادی از سپرده گذاران موسسه کاسپین امروز (چهارشنبه) در مقابل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تجمع کردند و خواهان انعکاس خواسته هایشان از طریق این رسانه به گوش مسئولان شدند. تجمع کنندگان ضمن سر دادن شعارهایی از رسانه ها خواستند، حرف های آنها را نیز بشنوند و بنویسند. یکی از سپرده گذاران در دیدار با یکی از مدیران این خبرگزاری گفت: دیروز به ما پیامک داده اند و منابع سپرده هایمان را کمتر از نصف اعلام کرده اند!

تکرار سریال تجمع سپرده‌ گذاران کاسپین، این بار در مقابل یک خبرگزاری!

بورس24 : تعدادی از سپرده گذاران موسسه کاسپین امروز (چهارشنبه) در مقابل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تجمع کردند و خواهان انعکاس خواسته هایشان از طریق این رسانه به گوش مسئولان شدند. 

تجمع کنندگان ضمن سر دادن شعارهایی از رسانه ها خواستند حرف های آنها را نیز بشنوند و بنویسند.

یکی از مدیران خبرگزاری ایرنا برای شنیدن صحبت های نماینده سپرده گذاران در جمع آنان حضور یافت و نسبت به پیگیری خواسته های تجمع کنندگان قول مساعد داد.

به گفته نماینده تجمع کنندگان، کاسپین موسسه ای است که از سال 1393 با ادغام تعاونی فرشتگان و هفت تعاونی دیگر با تائیدیه بانک مرکزی تشکیل شد و همه مستندات این ادغام و مجوز بانک مرکزی موجود است.

وی ادامه داد: «هشت تعاونی تحت عنوان موسسه آرمان ایرانیان در اداره ثبت شرکت ها در بورس ثبت شدند و بعد از این اقدام بانک مرکزی به طور رسمی در خرداد ماه 1394 اعلام کرد که موسسه فرشتگان – که از جمله تعاونی های ادغام شده در کاسپین است - از شمول موسسات غیر مجاز خارج شده است و مردم می توانند در این موسسه سپرده گذاری کنند.»

وی مدعی شد: «بعد از این، بانک مرکزی در 11 اسفند ماه 1394 نامه ای به شورای پول و اعتبار داد و در آن اعلام کرد که هشت تعاونی منحل است؛ به دنبال آن، تابلوهای کاسپین آماده شد و موسسه آرمان ایرانیان به کاسپین تغییر یافت.»

نماینده تجمع کنندگان موسسه کاسپین افزود: «بعد از آن، بانک مرکزی در تاریخ 27 اسفندماه 1394 اعلام کرد که موسسه کاسپین به طور رسمی می تواند کار کند و مجوز رسمی آن صادر شد.»

وی همچنین مدعی شد:  «در فروردین ماه 1395 نامه ای صادر شد که کلیه موسسات و بانک های کشور می توانند با کاسپین همکاری اقتصادی داشته باشند؛ بعد از آن، در اردیبهشت ماه 1395 در نامه ای به نیروی انتظامی، کلیه تابلوهای سر در بانک ها تغییر پیدا کرد و به کاسپین تبیدل شد.»

وی ادعا کرد:  «مردم در این مدت با استعلام هایی که از بانک مرکزی گرفتند، در این موسسه سپرده گذاری کردند و بانک مرکزی هم اعلام کرد در موسسه های سرمایه گذاری کنید که ما اسمشان را در سایت منتشر کردیم.»

وی همچنین گفت که دیروز پیامک داده اند و منابع سپرده شان را کمتر از نصف اعلام کرده اند!

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24