Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴: حدود ٢٠٠ تن از سهامداران مالباخته کنتورسازی ایران امروز پس از به نتیجه نرسیدن اعتراضات خود برای احیای سرمایه های بر باد رفته در تالار اصلی بورس واقع در جنب پل حافظ تجمع کردند. آن ها ٨ ساعت در تالار بورس حضور داشتند و فریادهای توام با خشم آن ها و البته هجوم به هسته معاملات سبب شد تا معاملات بورس در این تالار ساعت ١٢ تعطیل شود.اما نهایتا دقایقی پیش غائله با حضور نماینده ای منتسب به علی طیب نیا رئیس شورای عالی بورس و درخواست های محترمانه ماموران نیروی انتظامی خاتمه یافت. سهامداران از نماینده منتسب به طیب نیا قول گرفتند تا یک هفته دیگر پاسخ دقیقی درباره بازخرید سهام دریافت کنند.آن ها دوساعت را در تاریکی مطلق سپری کرده اند...!در حالی شمار سهامداران حدود ٢٠٠ نفر عنوان شده که مدیر روابط عمومی بورس تعداد معترضین را حدود ٨٠ نفر عنوان کرده است...

پایان غائله سهامداران کنتورسازی پس از ٨ ساعت!

بورس ٢۴: حدود ٢٠٠ تن از سهامداران مالباخته کنتورسازی ایران امروز پس از به نتیجه نرسیدن اعتراضات خود برای احیای سرمایه های بر باد رفته در تالار اصلی بورس واقع در جنب پل حافظ تجمع کردند.آن ها ٨ ساعت در تالار بورس حضور داشتند و فریادهای توام با خشم آن ها و البته هجوم به هسته معاملات سبب شد تا معاملات بورس در این تالار ساعت ١٢ تعطیل شود، اما نهایتا دقایقی پیش غائله با حضور نماینده ای منتسب به علی طیب نیا رئیس شورای عالی بورس و درخواست های محترمانه ماموران نیروی انتظامی خاتمه یافت.سهامداران از نماینده منتسب به طیب نیا قول گرفتند تا یک هفته دیگر پاسخ دقیقی درباره باز خرید سهام دریافت کنند. آن ها دو ساعت را در تاریکی مطلق سپری کرده اند...!

قصه از کجا شروع شد؟

ماجرا از آن جا شروع شد که در مجمع سال مالی 93 که در سال 94 برگزار شد، شرکت کنتورسازی اعلام کرد که به منظور کاهش وابستگی خود به وزارت نیرو و شرکت های توزیع برق منطقه ای جهت گیری خود را به سمت محصولات متنوع از جمله محصولاتی که در حوزه بانکی و فروشگاهی کاربرد دارند تغییر داده است.

شرکت کنتورسازی 80 درصد از سهم بازار تولید کنتور کشور را در اختیار داشت. فشار تحریم ها موجب شده بود که در سال 91 و 92 شرکت مشکلات زیادی در بخش تامین مواد اولیه متحمل شود. از طرف دیگر تاخیر در پرداخت مطالبات شرکت از سوی وزارت نیرو  و شرکت های برق منطقه ای مشکلات مالی این شرکت را چند برابر کرده بود و شرکت مجبور به گرفتن وام های سنگین با بهره های بالا از بانک ها شده بود که این امر منجر به تحمیل هزینه های مالی زیادی برای شرکت کنتورسازی شده و شرکت را به شدت تحت فشار قرار داده بود.

در نتیجه شرکت اعلام کرد به سمت تولید محصولات موازی گرایش پیدا کرده و قرار است، به تولید صندوق های فروشگاهی بپردازد. در این مجمع شرکت کنتورسازی اعلام کرد که پروانه تولید این محصولات را دریافت کرده و مذاکرات آن در حال انجام است.

این موضوع ادامه داشت و در حدود شهریور ماه سال 1394 انتشار این اخبار توسط رسانه های معتبر کشور قوت گرفت. در این خبرها پای اتاق اصناف به عنوان مجری پروژه به میان کشیده شد.

سپس شرکت کنتورسازی به وسیله اطلاعیه ای شفاف سازی کرد و اعلام کرد که در حال انجام مذاکراتی برای تولید صندوق های فروشگاهی است.

این خبرها تا اوایل پاییز 1394 ادامه یافت و در ادامه شرکت در اطلاعیه رسمی دیگری اعلام کرد که در راستای تولید سالانه یک میلیون و صد هزار صندوق فروشگاهی در حال انجام مذاکراتی است.

در همین زمان که شرایط بازار سهام چندان مطلوب نبود قیمت سهام شرکت حدود 1000 تومان بود و بازار توجه چندانی به این خبرها نکرد. در ادامه شایعاتی مبنی بر انعقاد نهایی قرارداد شرکت منتشر شد اما شرکت یک بار دیگر شفاف سازی کرد و اعلام نمود که مذاکرات به صورت جدی همچنان در حال انجام است، اما هنوز این قرارداد منعقد نشده و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد. هم زمان با این شایعات و شفاف سازی ها قیمت سهم از 1000 تومان به حدود 2000 تومان رشد کرد.

در اوایل دی ماه شرکت به وسیله نامه ای اعلام کرد که موفق به انعقاد قرارداد با اتاق اصناف شده که اثرات آن متعاقبا اعلام خواهد شد. در این زمان نماد کنتورسازی متوقف شد.

سپس اتاق اصناف به وسیله نامه ای شفاف سازی کرد و از عدم انعقاد قرارداد با شرکت کنتورسازی خبر داد. پیرو این اطلاعیه اتاق اصناف، سازمان بورس نامه ای به رییس اتاق اصناف فرستاد و ماجرای اطلاعیه شرکت کنتورسازی را که مدعی انعقاد قرارداد با اتاق اصناف شده بود، جویا شد.

اتاق اصناف در پاسخ اعلام کرد که کار تجهیز صندوق های فروشگاهی را انجام داده و برای این کار به شرکت باران ماموریت داده است. شرکت باران نیز اعلام کرد که در مناقصه ای که برگزار کرده شرکت کنتورسازی برنده مناقصه بوده است. در واقع شرکت باران با این اطلاعیه مهر تاییدی بر شفاف سازی و اطلاعیه های شرکت کنتورسازی زد.

اتاق اصناف پا پس کشید!

در ادامه ماجرا کش و قوس پیدا کرد و اتاق اصناف تحت فشار زیادی قرار گرفت که چرا مسئولیت تولید این صندوق ها به شرکت کنتورسازی داده شده!؟ از این رو اتاق اصناف اعلام کرد که مجددا مناقصه برگزار خواهد شد. در همین زمان سازمان به منظور شفافیت ماجرا نماد کنتورسازی را در بورس متوقف کرد.

نماد «آکنتور» چند ماه بسته ماند و در همین زمان بازار سهام رشد مطلوبی را تجربه کرد. در این موقع سهامداران کنتورسازی که از رونق بازار جا مانده بودند نسبت به توقف نماد معترض شدند، اما نماد همچنان متوقف ماند.

در بهمن ماه شرکت کنتورسازی بودجه جدید از سال 94 منتشر کرد و در آن سود هر سهم را 1500 تومان اعلام کرد، اما سازمان گزارش حسابرسی این اطلاعیه را خواست. زمان کم بود و شرکت کنتورسازی بر اساس مناقصه ای که مدعی برنده شدن آن بود، می بایست تا پایان سال بخشی از صندوق های فروشگاهی را تحویل می داد.

شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد که قراردادهای مربوط به سال های 94 و 95 با شرکت باران منعقد شده و چک های مربوط به این قرارداد نیز وصول شده است، اما برای سال های 96، 97 و 98 هنوز قراردادی منعقد نشده اما مذاکرات در جریان است.

بر اساس این اطلاعیه شرکت اعلام کرد که در سال اول تعداد 201 هزار و 4 سال بعد هر سال تعداد 500 هزار صندوق فروشگاهی تولید خواهد کرد که مجموع این تعداد معادل حدود 2 میلیون و 200 هزار دستگاه بود. در همین زمان پیش بینی می شد که بیش از 3 میلیون تقاضای خرید صندوق فروشگاهی در کشور وجود داشته باشد.

سر و کله رقبا با اعتراض پیدا شد

با انتشار این اطلاعیه ها شرکت های رقیب و برخی از سهامدارانی که در محدوده 1000 تومان سهام خود را فروخته بودند، نسبت به واگذاری تولید این صندوق ها به شرکت کنتورسازی اعتراض کردند.

در ادامه سازمان بورس و اوراق بهادار با توجه به این که گزارش حسابرسی بودجه 94 به طول انجامید از شرکت کنتورسازی خواست تا بودجه سال 95 را نیز منتشر نماید. شرکت کنتورسازی که بودجه سال 94 را با سود 1500 تومانی اعلام کرده بود، در نخستین بودجه ای که برای سال 95 منتشر کرد سود هر سهم را 2500 تومان در نظر گرفت.

این در حالی بود که تعداد صندوق های فروشگاهی سال 95 بیش از 2 برابر سال 94 پیش بینی شده بود و منطقا می بایست در سال بعد سود بیشتری بسازد. از این رو سازمان از شرکت خواست تا بودجه سال 95 را نیز حسابرسی نماید.

به همین منظور از همه اعضای هیات مدیره نامه ای به صورت تضمین گرفته شد که بر اساس آن مسئولیت معاملات سهام شرکت و ضرر و زیان سهامداران بر عهده سهامداران عمده شرکت باشد.

در ادامه گزارش های حسابرسی شرکت نیز منتشر شد. به استناد نامه تضمین اعضای هیات مدیره و گزارش های حسابرسی سازمان نماد کنتورسازی بازگشایی شد که سهم با قیمت 7500 تومان قیمت خورد.

در ادامه قیمت سهم در طی چند ماه چندین بار نوسان کرد و حتی تا محدوده 8300 تومان نیز رشد کرد. تابستان 1395 در پی شایعه عرضه سهام کنتورسازی توسط بانک هایی که شرکت بابت اخذ وام سهام خود را به صورت وثیقه نزد آن ها قرار داده بود موجب شد تا قیمت سهم تا محدوده 5000 تومان کاهش یابد.

...و حالا زرین کابل کوروش

در این مدت یک شرکت واسط  احتمالا به عنوان محلل مالی وارد میدان شد که زرین کابل کوروش نام داشت. نام این شرکت در صورت های مالی کنتورسازی تحت عنوان خریدار محصولات عنوان شد که به صورت یک واسط بین شرکت باران و شرکت کنتورسازی و همچنین بین شرکت کنتورسازی و فروشنده مواد اولیه (که ممکن بود در مرحله اول مواد اولیه خود محصول نهایی باشد) عمل نماید.

به هر روی شرکت باران به عنوان خریدار محصول عنوان شده بود که نقش مجری برگزاری مناقصه ای که کنتورسازی را به عنوان برنده اعلام کرده بود، را بر عهده داشت. اما شرکت باران برای این که صندوق های فروشگاهی را نصب می کرد به آیین نامه تجهیز و نصب صندوق های فروشگاهی نیاز داشت. این آیین نامه را می بایست هیات وزیران و دولت تصویب می کرد. در سال 89 همزمان با تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده ضرورت به کار گیری نصب صندوق های فروشگاهی اعلام شد. اما این آیین نامه تا کنون به تصویب نرسیده است!

متاسفانه پیش از آن که آیین نامه تجهیز و نصب صندوق های فروشگاهی تصویب شود، اتاق اصناف اقدامات زود هنگامی را در جهت فراهم آوردن بسترهای لازم برای این منظور انجام داد و شرکت باران را به عنوان مجری نصب معرفی کرد و شرکت باران نیز اعلام کرد که مناقصه ای را جهت نصب صندوق های فروشگاهی برگزار کرده که کنتورسازی در آن برنده شده و مسئولیت نصب و راه اندازی آن بر عهده این شرکت است.

شرکت واسط یعنی زرین کابل کوروش که به منظور تامین مالی این پروژه معرفی شده بود اعلام کرد که زمانی وجوه مربوطه را پرداخت می کند که از نصب صندوق ها مطمئن باشد.

شرکت باران هم که توانایی نصب را نداشت از طریق مزایده کنتورسازی را به عنوان مجری این طرح معرفی کرد. اما به این دلیل که هنوز آیین نامه این صندوق ها مصوب نشده بود شرکت خارجی که گفته می شد در سنگاپور واقع شده، از تحویل صندوق ها خودداری کرد.

در این میان مدیر عامل کنتورسازی یعنی سید علی عاملی با شرکت کابل کوروش و تامین کننده مواد و لوازم خارجی رایزنی کرد که در ازای چک هایی که از شرکت باران در اختیار داشت، محصول به شرکت زرین کابل تحویل گردد.

شرکت زرین کابل هم تایید کرد که جنس ها را تحویل گرفته اما هنوز در کشور مبدا قرار دارند و هزینه حمل بر عهده شرکت کنتورسازی است. کنتورسازی هزینه های حمل را قبول کرد اما اعلام کرد که ممکن است، تحقق این مهم طول بکشد. اما در گزارش های حسابرسی اعلام شده بود که اسناد حمل رویت شده است. گزارش حسابرسی شده کنتورسازی که اوایل پاییز 95 منتشر شد و پس از آن سازمان بورس موسسه حسابرسی مزبور را تعلیق کرد و ماجرای پیچیده کنتورسازی تا امروز همچنان ادامه یافت.

داستان توقف و سهامداران

نماد کنتورسازی از 13 شهریور ماه 95 تاکنون متوقف مانده و هنوز مشخص نیست که مقصر اصلی این ماجرا چه کسی یا چه کسانی هستند. سازمان بورس پرونده را به قوه قضاییه ارجاع داده و سهامدارن حقیقی کنتورسازی که اصلی ترین خسارت دیدگان این ماجرا هستند هنوز هم امیدوارانه پرونده را دنبال می کنند.

آن ها در عرض این چند ماه بارها اعتراضات خود را اعلام کرده اند و امروز هم با حضور در تالار حافظ یکی از جدی ترین اقدامات اعتراضی خود را نسبت به احقاق حقوق خود از دست داده اند.

از ورود سهامداران به هسته معاملات تا ملاقات نماینده منتسب به طیب نیا با آنان

مرتضی کریم زاده از سهامداران معترض کنتورسازی است. وی به خبرنگار بورس24 درباره علت اصلی تجمع امروز برخی از سهامداران این شرکت در تالار حافظ توضیح داده است. او گفت: سهامداران کنتورسازی طبق قراری که از قبل گذاشته بودند امروز در تالار حافظ تجمع کردند تا مراتب اعتراض خود را یک بار دیگر به گوش مسئولان برسانند.

او افزود: با توجه به این که به اعتراضاتی که تا امروز سهامداران کنتورسازی داشتند، ترتیب اثری داده نشد و سهامداران به خواسته های خود نرسیدند. امروز در تالار حافظ  گرد هم آمدند تا شاید صدایشان بیشتر شنیده شود.

معترضان برای لحظاتی وارد هسته مرکزی معاملات شدند اما بخش حراست وارد عمل شد و معترضان را از آنجا خارج کرد. اما اعتراضات ادامه یافت که در پی آن نماینده ای ظاهرا از طرف آقای طیب نیا آمد و سهامداران اعتراض خود را در قالب نامه ای به وی اعلام کردند تا به دست آقای وزیر برسد.

کریم زاده در ادامه به هدف و خواسته اصلی سهامداران کنتورسازی اشاره کرد و ابراز داشت: خواسته اصلی سهامداران کنتورسازی این است که سازمان بورس باید قصور و کوتاهی خود را به عنوان یکی از محورهای این اتفاقات بپذیرد و در صدد ارایه راهکار مناسب برآید.

متاسفانه سازمان  بورس بدون توجه به مسئولیت های مدیریتی که بر عهده دارد آسان ترین راه را برای حل این مشکل انتخاب کرده و توپ را به زمین دستگاه قضا انداخته است.

او ادامه داد: متاسفانه بعد از گذشت 8 ماه از این مشکل هنوز هیچ راهکار درستی برای رفع مشکلات سهامداران کنتورسازی ارایه نشده است. ما سهامداران کنتورسازی می خواهیم آقای محمدی و سازمان از مسیرهای دیگری نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند. این که تخلف ناشر باید انعکاس پیدا کند و متخلفان به نتیجه اعمال خود برسند ،کاری بسیار پسندیده و شایسته است اما در کنار آن باید ضرر و زیان سهامداران کنتورسازی نیز از راه های دیگری جبران شود.

و اما خواسته سهامداران چیست؟

این سهامدار حقیقی کنتورسازی اضافه کرد: خواسته اصلی سهامداران کنتورسازی رسیدن به پولشان است. متاسفانه در این ماجرا سهامداران آکنتور که هیچ نقشی نداشتند بیشترین ضرر و زیان را متحمل شده اند. سازمان با پذیرش قصور خود باید وارد عمل شود نه این که خود را بی تقصیر بداند.

وی افزود: سازمان بورس باید ضمن اجرای قانون درباره متخلفان این ماجرا از طریق منابعی که در اختیار دارد خسارت های سهامداران را نیز جبران کند. البته راه حل این مشکل را باید خود سازمان بورس پیدا کند اما اعتقاد سهامداران کنتورسازی بر این است که یا باید طرح صندوق های فروشگاهی شرکت کنتورسازی وارد مرحله اجرایی شود و دولت آیین نامه ها و مجوزهای لازم را برای تولید این صندوق ها به شرکت کنتورسازی ارایه کند یا این که از طریق شورای عالی بورس و صندوق توسعه بازار و سایر منابعی که در اختیار سازمان قرار دارد ضرر  و زیان سهامداران جبران شود.

بازخرید «آکنتور» 5300 تومانی؟

در ادامه از کریم زاده پرسیدیم که آیا این شایعه که سهامدار عمده قصد دارد سهام سهامداران خرد را در قیمت 5300 تومان خریداری کند صحت دارد یا خیر؟ وی تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری و تجارتی معین رنان که صاحب اصلی شرکت کنتورسازی است، بیش از 50 درصد از سهامش در اختیار بانک پاسارگاد است و بخش دیگری از سهام این شرکت را بانک اقتصاد نوین تحت مالکیت خود دارد.

بنابراین اگر قرار باشد سهامدار عمده از طریق خرید سهام خسارت سهامداران خرد را جبران کند از طریق این دو بانک باید صورت گیرد که بعید است این اتفاق بیفتد. بنابراین به نظر می رسد این شایعه به هیچ وجه صحت نداشته باشد. مطالبه اصلی ما سهامداران کنتورسازی از سازمان بورس است که اقدامات لازم را برای جبران خسارت های وارده انجام دهد تا این موضوع به سایر سهم ها و سهامداران خرد بازار تسری پیدا نکند و از شکل گیری تخلف های بعدی جلوگیری به عمل آید.

شمش طلایی که پاره آجر شد!

«شمش طلایی خریده ایم که با یک ناخن کشیدن روی آن متوجه شدیم پاره آجر بوده است، آیا این معامله حرام نیست؟» این را یکی دیگر از سهامدارن مال باخته کنتورسازی ایران در تجمع اعتراضی امروز خود در تالار اصلی بورس تهران فریاد می زد و این که طی ماه های اخیر تلاش های زیادی برای رفع مشکل خود کرده اما هیچ نهاد یا ارگانی به صورت مستقیم عهده دار این پرونده نمی شود و شیوه ((پاسکاری)) را در پیش گرفته اند.

یکی دیگر از سهامدران کنتور سازی در خصوص ماجرای تجمع امروز سهامداران آکنتور در تالار بورس به خبرنگار بورس24 گفت: بورس به عنوان یکی از مقصرین اصلی این پرونده  است و  تجمع امروز سهامدارن هم تقریبا به گونه ای بود که  فرآیند معاملات در تالار اصلی بازار سهام امروز ساعت 12 تعطیل شد.

وی افزود: در پرونده کنتور سازی  ما با یک پرونده عریض و طویل رو به رو هسیتم. در کل کسی خود را مقصر پرونده نمی داند و 500 میلیارد تومان قرار وثیقه را برای شخصی که 5 میلیارد تومان هم دارایی نداشته صادر کرده اند!

این سهامدار حقیقی با بیان این که سازمان بورس نیز در این پرونده  مقصر است گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار برای بازگشایی نماد به جای اطلاعات رسمی به شیوه ای عجیب عمل کرده و به تعهد نامه ای اکتفا کرده که این تعهد نامه  هیچ فایده ای ندارد، در صورتی که این تعهد هیچ بار مالی را متوجه زیان  دیده ها نمی کند. 

او گفت: در دوره ای حتی سازمان بورس هم قانع نشده بود که قبل از بازگشایی سود محقق شده است. اما به دلیل بدعتی جدید با تعهد نامه نماد سهام را بازگشایی کردند.

به گفته وی، می توان گفت همه در این بحران مقصر هستند، بزرگترین اشتباه سازمان این بود که یک ماه قبل از بازگشایی  نامه ای مبنی بر 7 سوال از مدیرعامل کنتور سازی دریافت و عنوان شد که پایان نامه اشاره شد بازگشایی  نماد منوط به رفع ابهام از موارد مطروحه است.  این در حالی است که با وجود این ابهامات نماد را بازگشایی کردند و این پیام را به سهامدران انتقال داد که از نظر نهاد ناظر تمام سوالات رفع ابهام شده است.

 وی افزود: در حال حاضر هر چند هفته یک بار هیات مدیره قول هایی به سهامدارن می دهد که علنا در محقق ساختن آن ها ناتوان است و این بر خشم سهامدران حقیقی افزوده است. مجمع شرکت در حال برگزارشدن است که بازرس جدید تعیین گردیده تا تکلیف صورت های مالی سال 94 و 95 را یک بار برای همیشه مشخص کنند.

احتمال خرید سهام توسط بانک پاسارگاد

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون خریداری هم برای خرید سهام شرکت مراجعه کرده؟ گفت: البته تلاش هایی شده که سازمان بورس با بانک پاسارگاد صحبت کند تا بانک پاسارگاد  سهام را به دلیل مطالباتی که از شرکت دارد، خریداری نماید.

وی در خصوص اقدامات قضایی صورت گرفته از سوی سهامدارن نیز گفت: این پرونده در حدی بزرگ است که نیاز به زمان زیادی (حد اقل 3سال) برای رسیدگی دارد. نهایت کاری که سهامداران  انجام داده اند، شکایت، تجمع و اعتراض بوده است ولی هیچ کدام نمی توانند پول ما را برگردانند. ما با نهاد های مختلف، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و اتاق اصناف ایران صحبت کردیم همه این موضع را به هم پاس می دهند و هیچ کس مشکل را حل نمی کند.

وی گفت: سازمان بورس می تواند اقدام عملی انجام دهد گرچه این کار از طرف سازمان در حال انجام است، اما سرعت انجام کار در حدی پایین است که مشکل ما حل نمی شود. تا کنون با خود آقای امیری بیگ زاده و علیزاده و ...  صحبت کرده ایم که همه می گویند ، اول باید قاضی حکم بدهد.

وی گفت: چون در دوره قبلی آقای فطانت این اتفاق افتاده سازمان نمی خواهد خودش را وارد این پرونده نمایند و فقط با قضایی کردن پرونده از سر خودش باز کرده است. سهامدار مال باخته به چه کسی اعتراض کند؟ شمش طلایی خریده ایم که با یک ناخن کشیدن روی آن متوجه شدیم پاره آجر بوده است آیا این معامله حرام نیست؟

آخرین خبر بورس24 از ماجرای امروز حاکی از آن است که غائله با حضور نماینده ویژه وزیر اقتصاد فروکش کرده اما تا ساعت 17 در تالار بورس چند نفری معترض همچنان حضور داشتند که دقایقی قبل با درخواست های مکرر ماموران نیروی انتظامی ، سهامداران معترض با دادن مهلت یک هفته ای به مسئولان بازار سهام تالار اصلی بورس واقع در جنب پل حافظ را ترک کردند.

دوباره می آییم!  

یکی از این معترضان به بورس24 گفت: تعداد معترضان حدود 200 نفر بود. در پی اعتراضات ما برق سالن را قطع کردند و ما در تاریکی و گرما در سکوت به اعتراض خود  ادامه دادیم. دقایقی قبل به خواسته خودمان و به درخواست مامور نیروی انتظامی که در آنجا حضور داشت از سالن بیرون آمدیم. اما اگر تا یک هفته آینده نسبت به درخواست های ما ترتیب اثر داده نشود باز هم این تجمع را به صورت گسترده تر و جدی تر در مقابل سازمان بورس، نهاد ریاست جمهوری و تالار حافظ برگزار خواهیم کرد. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24