Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی در مورد ترکیب دولت دوازدهم گفت: لیست های مختلفی به رئیس جمهور ارائه شده و چند روز است که ایشان شروع کرده اند و چینش را انجام می دهند و قرار است که کابینه دوازدهم جوان تر و کارآمدتر باشد...

آغاز چینش کابینه دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور

بورس24 : دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی در مورد ترکیب دولت دوازدهم گفت: لیست های مختلفی به رئیس جمهور ارائه شده و چند روز است که ایشان شروع کرده اند و چینش را انجام می دهند. 

الهام امین زاده در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تغییرات کابینه دوازدهم نسبت به کابینه یازدهم اظهار داشت: خود رئیس جمهور در این زمینه تصمیم می گیرند. لیست های مختلفی به ایشان ارائه شده و چند روز است که ایشان شروع کردند و چینش را انجام می دهند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی تصریح کرد: قرار است که کابینه دوازدهم جوان تر و کارآمدتر باشد ولی من فکر می کنم آقای رئیس جمهور حتما اصول فراجناحی را رعایت می کنند و از جناح های مختلف کسانی که کارآمد و شایسته تر هستند را برای دولت دوازدهم انتخاب می کنند.

وی در مورد اولویت های دولت دوازدهم گفت: چون من در حوزه حقوق شهروندی هستم به نظر من آسیب های اجتماعی و اقتصاد در اولویت قرار دارد. اگر اقتصاد و آسیب های اجتماعی حل شود خیلی از معضلات ما حل می شود.

امین زاده در واکنش به گمانه زنی های حضور خود در هیأت وزیران دولت دوازدهم بیان کرد: گمانه زنی و پیشنهادهای مستقیم و غیر مستقیم برای جاهای مختلفی مطرح است ولی هنوز قطعی نشده است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24