Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بررسی متغیرهای اقتصادی و تاثیر آن بر معاملات بازار سهام از جمله مواردی است که باید با شفافیت بیان شود. بورس ٢۴ به این شفافیت کمک می کند و در نظر دارد روزهای پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ مرداد ماه کارگاه های جذابی را با عناوین روانشناسی و رفتارشناسی بازار، بورس شناسی و فرابورس شناسی، چگونگی کد گرفتن از متغیرهای اقتصادی و الفبای ورود به بازار سهام برای همه طیف های سرمایه گذاری برگزار نماید...

بورس شناسی و فرابورس شناسی / با بازار سهام ایران آشنا شوید

بورس24 در راستای حمایت از بازار سرمایه و گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در بورس اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کرده است.

این کارگاه ها برای تمامی اقشار جامعه از مبتدی تا پیشرفته که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس و یا کسب دانش بورسی هستند مفید بوده و می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد.

لازم است بدانیم که متغیرهای تاثیر گذار بر بازار سرمایه ایران تنها براساس مطالعه کسب نمی شود و در این میان باید از تجربه سرمایه گذاران گذشته نیز استفاده کرد.

روانشناسی و رفتار شناسی بازار سرمایه که ابزاری کارآمد اما ناشناخته است می تواند در شرایط فعلی کمک به سزایی به معامله گران بازار کند. همه معامله گران بارها شاهد رفتارهای احساسی و هیجانات روانی زیادی بوده اند و حتی خود نیز گاهی به همین دلیل مرتکب اشتباهات معاملاتی و سرمایه گذاری شده اند.

محمد حسین حقیقی از جمله تحلیل گران و فعالان اقتصادی است که می تواند در راستای برگزاری این کارگاه تجارب خود و همکارانش را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد.

بررسی متغیرهای اقتصادی و تاثیر آن بر معاملات بازار سهام از جمله مواردی است که باید با شفافیت بیان شود. بورس24 به این شفافیت کمک می کند و در نظر دارد روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه کارگاه های جذابی را با عناوین روانشناسی و رفتارشناسی بازار، بورس شناسی و فرابورس شناسی، چگونگی کد گرفتن از متغیرهای اقتصادی و الفبای ورود به بازار سهام برای همه طیف های سرمایه گذاری برگزار نماید.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه های آموزشی می توانند با شماره تلفن های 88556400 و 88556500 داخلی 120 تماس بگیرند. این کارگاه های آموزشی در آدرس میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، ابتدای خیابان پردیس، دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24