Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمان بررسی و رای اعتماد به وزرای پیشنهاد دولت دوازدهم، هماهنگی تیم اقتصادی را مد نظر قرار می دهد، گفت: باید صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت آینده شنیده شود...

پورابراهیمی: استمرار مسیر اقتصادی ۴ سال گذشته یعنی ضرر / تیم اقتصادی کابینه بایستی هم در حوزه میدانی و هم علمی متخصص باشند

بورس24 : رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمان بررسی و رای اعتماد به وزرای پیشنهاد دولت دوازدهم، هماهنگی تیم اقتصادی را مد نظر قرار می دهد، گفت: باید صدای واحدی از تیم اقتصادی دولت آینده شنیده شود. 

محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم هماهنگ نبود، افزود: در بسیاری از موارد، این تیم با هم اختلاف نظرهای جدی داشتند و یکی از چالش‌ های مجلس در چهار سال اول دولت حجت الاسلام روحانی در حوزه اقتصادی، عدم هماهنگی تیم دولت بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتما باید تیم فربه، موثر، وزرای اجرایی و علمی یعنی نیروهایی که در حوزه میدانی و هم حوزه علمی متخصص باشند، در دولت آینده حضور داشته باشند.

وی با تاکید براینکه باید از دولت صدای واحدی شنیده شود، تصریح کرد: وزرا باید در قالب یک مجموعه بتوانند با هم کار کنند و اینگونه نباشد که هر کسی ساز خود را بزند و اگر این گونه باشد می توانیم اثرات آن‌ را در اقتصاد کلان کشور مشاهده کنیم، در غیر این صورت مسیری که در طول 4 سال گذشته طی شد، استمرار می یابد و به ضرر کشور است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: انتظار ما از رییس جمهوری این است که باید همه اعضای اقتصادی کابینه دوازدهم با هم هماهنگ باشند و در تصمیم گیری ها با هم حرکت کنند و مواضع یکی داشته باشند.

وی تاکید کرد: البته مجلس در زمان تصمیم گیری و رای اعتماد قطعا به این موضوع توجه خواهد کرد.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24