Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

از شب گذشته شایعه ای در تلگرام دست به دست می شود که «م. ق» مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات غلط و ناقص به بورس و در نتیجه فریب سهامداران، در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است!اما حالا جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با بورس ٢۴ با تکذیب این موضوع از حضور برخی از مدیران بانک ها در کمیته تخلفات بورس خبر داده است...

شایعه بانک خصوصی معروف تکذیب شد / معاون حقوقی بورس : سلب صلاحیت مدیرعامل مطرح نیست

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار به شایعه سلب صلاحیت از مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی و مطرح کشور واکنش نشان داد.

جعفر جمالی عضو هیات مدیره و معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار که با خبرنگار بورس24 درباره شایعه تلگرامی سلب صلاحیت از مدیرعامل یک بانک خصوصی حاضر در بازارسهام سخن می گفت،تصریح کرد:سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت می کند. در همین راستا رسیدگی به نحوه اطلاع رسانی و تاخیر در ارایه اطلاعات از سوی بانک ها در دستور کار مدیریت امور پی گیری تخلفات سازمان قرار دارد. منتها این که ورود هیات رسیدگی به تخلفات سازمان به موضوع منتهی به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران بانکی شده باشد، قویا تکذیب می شود.

از شب گذشته شایعه ای در تلگرام دست به دست می شود که «م. ق» مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات غلط و ناقص به بورس و در نتیجه فریب سهامداران، در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است!

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24