Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سهامدار عمده روز اول ۵ درصد به بازار عرضه کرد، این ۵ درصد خریداری شده و در طی روزهای گذشته و با توجه به استقبال از سهم، به ٧ درصد رسید. چنانچه بازار باز هم استقبال کند می توانیم تا سقف ١٠ درصد عرضه کنیم اما این قیمت ها به نظر نقطه تعادل قیمتی می باشند.

شایعه معامله بلوکی پرداخت تکذیب شد/ آخرین خبرها از افزایش سرمایه و قیمت تعادلی این سهم

چند روز قبل 5 درصد از شرکت به پرداخت در بازار سرمایه عرضه شد. این سهم با استقبال زیادی رو به رو شد و سرانجام صف خرید آن در روز چهارشنبه گذشته عرضه شد.

حمید مقیم زاده قائم مقام مدیرعامل گروه مالی ملت در گفتگو با بورس24 در خصوص به پرداخت ملت و استقبال از این سهم در بازار گفت: این شرکت یکی از شرکت های بزرگ مجموعه بوده و در صنعتی فعالیت می کند که بسیار خوشنام است. پی بر ای صنعت بالا بوده و در حالی که پرداخت با پی بر ای پایین عرضه شد، این موضوع منجر شد تا استقبال از این سهم توسط معامله گران بازار بالا باشد.

وی ادامه داد: در نهایت قیمت سهم در این بازه متعادل شد. در بازار چهارشنبه شاهد تعادل قیمتی بودیم. این سهم، سهم خوبی بوده و این پیش بینی رشد قیمتی از سوی بازار وجود داشت.

وی افزود: بخشی از این حمایت از طرف ما و سهامدار عمده نیست و نشان از استقبال سهامداران دارد. زیرمجموعه های بانک ملت به خوبی فعالیت می کنند و از طرف این بانک نیز حمایت می شوند. به پرداخت نیز از جمله شرکت های بزرگ بوده که در مقام مقایسه با هم نوعان خود بسیار خوب ظاهر شده است.

مقیم زاده در خصوص درصد عرضه سهم به بازار بیان داشت: سهامدار عمده روز اول 5 درصد به بازار عرضه کرد، این 5 درصد خریداری شده و در طی روزهای گذشته و با توجه به استقبال از سهم، به 7 درصد رسید. چنانچه بازار باز هم استقبال کند می توانیم تا سقف 10 درصد عرضه کنیم اما این قیمت ها به نظر نقطه تعادل قیمتی می باشند.

وی تاکید کرد: گروه مالی ملت به عنوان ناظر بر این سهم بوده و خرید و فروشی را انجام نمی دهد اما نظارت بر این سهم بر عهده ما و سهامدار عمده است. یکی از وظایف ما برای سهم پرداخت روان شدن معاملات این سهم و متعادل شدن قیمت آن است.

قائم مقام مدیرعامل گروه مالی ملت درباره افزایش سرمایه این شرکت عنوان کرد: مجموعه به پرداخت باید افزایش سرمایه بدهد. ما نیز از این مجموعه تقاضای افزایش سرمایه کرده ایم. این شرکت با این حجم فعالیت های بانکی بانک ملت، نباید سرمایه 100 میلیاردی داشته باشد. به همین دلیل به نظر می رسد که افزایش سرمایه ای را باید ترتیب دهد.

مقیم زاده در پاسخ به این سوال که درصد این افزایش سرمایه چقدر است، گفت: این افزایش سرمایه باید حداقل 100 درصد، در مرحله اول باشد. مسلما افزایش سرمایه از آورده نقدی و مطالبات سهامداران خواهد بود. برای کسانی که به تازگی سهامدار شده اند، آورده، و مطالبات برای سهامدار عمده خواهد بود.

وی درباره حمایت به پرداخت از خدمات فین تک عنوان کرد: این شرکت مسلما برنامه ای برای حمایت از خدمات فین تک دارد و این موضوع توسط مسئولین این شرکت دنبال می شود.

وی در پاسخ به شایعه احتمال معامله بلوک سهم در بازه قیمتی تا 3000 تومان گفت: این موضوع شایعه ای بیش نیست و صرفا از طرف معامله گرانی است که تمایل به رشد قیمتی بیش از اندازه این سهم دارند. بالاخره سهم باید در یک بازه قیمتی متعادل می شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24