Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

وگردش که سال گذشته تا کنون بازگشایی نشده ظاهرا درگیر برخی مجوزات از سوی بانک مرکزی است و تا دریافت این مجوزها نمی تواند گزارشات حسابرسی شده خود را ارائه نماید.

پاسخ بورس به ادعای بانک گردشگری/ برای بازگشایی نماد، فقط گزارش حسابرسی شده را قبول می کنیم

بر اساس ادعای روابط عمومی بانک‌ گردشگری، ظاهرا نماد این شرکت پس از ارائه اطلاعات به سازمان بورس بازگشایی می شود. "وگردش" که سال گذشته تا کنون بازگشایی نشده ظاهرا درگیر برخی مجوزات از سوی بانک مرکزی است و تا دریافت این مجوزها نمی تواند گزارشات حسابرسی شده خود را ارائه نماید.

این بانک نیز همانند ۱۲ بانک دیگر بازار سرمایه صورت های مالی ارائه نداده است. نکته جالب ماجرا اینجاست که ظاهرا این بانک قرار است صورت های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده خود را در کدال افشا نماید، غافل از اینکه تاکیید سازمان بر ارائه صورت های مالی " حسابرسی شده" است. حال باید دید که پس از ارائه این مدارک سازمان موافقت خود را برای بازگشایی اعلام ‌می کند؟!

سعید محمد علیزاده ، مدیر نظارت بر ناشران بورس در مورد ادعای بازگشایی نماد "وگردش" تا پایان مرداد ماه به خبرنگار بورس24 گفت: این ادعای روابط عمومی است که نماد تا پایان مرداد ماه جاری بازگشایی می شود. این ادعای سازمان نیست.

وی ادامه داد: هر شرکتی اطلاعات کامل خود را افشا کند ما مشکلی با بازگشایی نماد نداریم. بانک گردشگری نیز باید اطلاعات و صورت های مالی "حسابرسی شده" خود را ارایه کند.

او گفت: این شرکت هر اطلاعاتی بدهد باید حسابرسی شده باشد. تاکید می کنم اطلاعات باید حسابرسی شده باشد. هر اطلاعاتی که حسابرسی نشده باشد تاثیری در بازگشایی نماد ندارد.

محمد علیزاده گفت: در حال حاضر شرکت هم باید گزارش سالیانه و هم ۶ ماهه حسابرسی شده خود را ارائه بدهد تا نماد بازگشایی شود. اینکه مشکلات شرکت چیست ما اطلاعی نداریم ولی حتما مشکلاتی وجود دارد که اطلاعات خود را به موقع ارائه نمی دهد. در هر حال ما هر زمان اطلاعات را در یافت کنیم، نماد شرکت بازگشایی می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    خوبه اقای علیزاده در خصوص سهامداران بیچاره این بانک کمی مهربان تر باشند ، مدیران این بانک توسط سازمان بورس تایید صاحیت می شوند حقوق میلیونی می گیرند و سهامدارن با بسته بودن نماد باید عذاب بکشند !!!

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24