Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حمید مقیم زاده قائم مقام مدیرعامل گروه مالی ملت در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص جا به جایی و تغییر مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک ملت گفت: تغییر و جا به جایی در پست مدیرعاملی شرکت کارگزاری بانک ملت قطعی شده و علیرضا تاج بر به جای آقای عباس نیکچری به سمت مدیریت عامل این شرکت منصوب شده اند و مراحل تائید صلاحیت وی در حال سپری شدن است...

مدیرعامل کارگزاری وابسته به بانک ملت تغییر کرد / حضور یک چهره حرفه ای و مسلط

آخرین تغییرات مدیریتی در زیرمجموعه های گروه مالی ملت بررسی شد.

حمید مقیم زاده قائم مقام مدیرعامل گروه مالی ملت در گفت و گو با بورس24 در خصوص جا به جایی و تغییر مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک ملت گفت: تغییر و جا به جایی در پست مدیرعاملی شرکت کارگزاری بانک ملت قطعی شده و علیرضا تاج بر به جای آقای عباس نیکچری به سمت مدیریت عامل این شرکت منصوب شده اند و مراحل تائید صلاحیت وی در حال سپری شدن است.

تاج بر از معامله گران قدیمی و حرفه ای صنعت کارگزاری بود که در سال های اخیر حضورش در کانون کارگزاران به عنوان قائم مقام تحرکات خوب و مثبتی را به این تشکل خود انتظام بخشیده بود.

مقیم زاده درباره سرانجام پست مدیریت عاملی تامین سرمایه بانک ملت پس از گذشت حدود 6 ماه از تغییرات مدیریتی در این شرکت بزرگ هم گفت:در حال حاضر آقای مسعود سلطان زالی سرپرست این تامین سرمایه است و ایشان هم در حال طی مراحل تائید صلاحیت هستند.

وی دربرابر این سوال که حداکثر مدت زمان سرپرستی یک نهاد مالی با توجه به مقررات حاکم بر بازار سهام چقدر است ، گفت: جزئیات این موضوع مشخص نیست اما آقای سلطان زالی حدود سه ماه است که سرپرست شرکت تامین سرمایه بانک ملت هستند.

 

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24