Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

تامین سرمایه آرمان با هدف جذب منابع مالی و به منظور سرمایه گذاری در طرح های مخاطره پذیر اقدام به پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه توسعه فناوری آرمانی در هفته دوم شهریور ماه خواهد کرد...

پذیره نویسی VC جدید / مجلس هم حمایت می کند...

بورس24 : حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی است و حمایت بازار سرمایه از این شرکت ها قطعاً رشد و بهره وری در اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکهصندوق های سرمایه گذاری جسورانه (vc)از حمایت مجلس برخوردارند اعلام کرد: راهی به جز حمایت از شرکت های دانش بنیان در کشور نداریم و لازم است که این شرکت ها به شکلیقدرتمندانه از سوی دولت نیز حمایت شوند.

علی قربانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با مثبت دانستن عملکرد سازمان بورسدر حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی است و حمایت بازار سرمایهاز این شرکت ها قطعاًرشد و بهره وری در اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در نتیجه این حمایت علاوه بر رشد عملکرد این شرکت ها شاهد بالا رفتن راندمان اقتصادی کشور و در نهایت ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رونق اقتصادی خواهیم بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد نقش صندوق های سرمایه گذاری جسورانه(vc)در بازار سرمایه تصریح کرد: صندوق سرمایه گذاری جسورانهکمک قابل توجهی به حوزه کار آفرینی بسیار کرده و از حمایت مجلسنیزبرخوردارند .

قربانی افزود: برای تداوم فعالیت این صندوق ها باید حمایت لازم از آنها صورت گرفته و در کنار آن شرکت های دانش بنیان، صادرات ، افزایش تولید و کاهش تعرفه ها پشت سر آنها قرار گیرند تا موجب بهره وری این صندوق ها شده و سرمایه گذاری در این صندوق ها برای سرمایه گذار مقرون به صرفه باشد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه ما راهی به جز حمایت از شرکت های دانش بنیان در کشور نداریم تصریح کرد: لازم است که این شرکت ها به شکلیقدرتمندانه از سوی دولت نیز حمایت شوند .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد بورس در حوزه ابزارهای نوین مالی نیز گفت : استفاده از این قبیل ابزارها نیازمند شفافیت است و نتیجه شفافیت انجام سرمایه گذاری های بیشتر در بورس است و در صورتی که از این ابزار به نحو بهتری استفاده شود موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

گفتنی است تامین سرمایه آرمان با هدف جذب منابع مالی و به منظور سرمایه گذاری در طرح های مخاطره پذیر اقدام به پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه توسعه فناوری آرمانی در هفته دوم شهریور ماه خواهد کرد.

منبع : سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24