Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

دفتر دکتر مسعود کرباسیان از رسانه‌ ها و مردم خواست تا اخبار و اطلاعات درباره فعالیت‌ های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را تنها از کانال‌ رسمی ‌اطلاع‌ رسانی وی - که معرفی شده است - دنبال کنند. این اطلاعیه به دنبال تماس‌ ها و پیام‌ های مردمی مبنی بر تعدد منابع، کانال‌ ها و گروه‌ های فعال شده با عناوین حمایت از دکتر مسعود کرباسیان منتشر شده است...

توضیح رسمی دفتر دکتر کرباسیان درباره برخی فعالیت‌ های رسانه‌ ای

بورس24 : دفتر دکتر مسعود کرباسیان از رسانه‌ ها و مردم خواست تا اخبار و اطلاعات درباره فعالیت‌ های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را تنها از کانال‌ رسمی ‌اطلاع‌ رسانی وی - که معرفی شده است - دنبال کنند. 

این اطلاعیه به دنبال تماس‌ ها و پیام‌ های مردمی مبنی بر تعدد منابع، کانال‌ ها و گروه‌ های فعال شده با عناوین حمایت از دکتر مسعود کرباسیان منتشر شده است.

دفتر وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی ضمن تشکر از اقدامات خود جوش رسانه ای صورت گرفته در بخشی از اطلاعیه خود تصریح کرده است: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی دکتر مسعود کرباسیان در شبکه تلگرام، توئیتر و اینستاگرام به آدرس ذیل در دسترس است:

کانال تلگرام: https://t.me/masoudkarbasian

صفحه توئیتر :https://twitter.com/masudkarbasiyan

صفحه اینستاگرام :https://www.instagram.com/karbasian.masoud

دفتر وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در پایان این اطلاعیه تاکید کرده است: هیچ کانال و یا گروه و نشانی دیگری در شبکه های اجتماعی و محیط های رسانه ای ارتباط سازمانی و رسمی با دکتر مسعود کرباسیان ندارد.

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24