Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر اطلاعات با اشاره به توالی آتش سوزی‌ ها در پتروشیمی‌ ها و پالایشگاه‌ ها گفت: وقوع چندین آتش سوزی در پتروشیمی و پالایشگاه‌ های کشور و توالی آتش سوزی‌ ها، وزارت اطلاعات را دچار شک اساسی کرد، لذا سربازان گمنام امام زمان با دقت نظر کافی موضوع را بررسی کردند. وی ادامه داد: هیچ گونه شواهد و آثاری حاکی از امنیتی و تروریستی بودن حوادث آتش سوزی ها به دست نیامد...

وزیر اطلاعات: شواهدی دال بر تروریستی بودن آتش‌ سوزی پتروشیمی‌ ها نداریم

بورس24 : وزیر اطلاعات با اشاره به توالی آتش سوزی‌ ها در پتروشیمی‌ ها و پالایشگاه‌ ها گفت: هیچ گونه شواهد و آثاری حاکی از امنیتی و تروریستی بودن حوادث آتش سوزی به دست نیامد. 

نشست عصر امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزار شد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات گزارش مسائلی که از حساسیت برخوردار بوده و می‌ تواند غفلت از آن به معضل امنیتی تبدیل شود را به دستگاه‌ های مرتبط ارسال می‌ کند، گفت: وزارت اطلاعات برای جلوگیری از تبدیل موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مسائل امنیتی گزارشات گوناگون را به دستگاه‌ ها و وزارتخانه‌ های ذیربط ارائه می‌ کند.

علوی با بیان اینکه وزارت اطلاعات به دنبال تامین امنیت برای سرمایه گذاران واقعی است، افزود: وزارت اطلاعات مفاسد اقتصادی را به صورت جدی رصد کرده و با آن‌ ها برخورد می‌ کند. البته نوع برخورد با آن‌ ها به گونه‌ ای نیست که سبب خدشه دار شدن امنیت سرمایه گذاران شود.

وی با اشاره به نوع برخورد با معاندان گفت: رویکرد وزارت اطلاعات با حوزه‌ های داخلی تعاملی بوده اما با معاندان و تروریست‌ ها رو دربایستی نداشته و با آن‌ ها جدی برخورد می‌ کند.

وی با اشاره به وقوع چندین آتش سوزی در پتروشیمی و پالایشگاه‌ های کشور افزود: توالی آتش سوزی‌ ها، وزارت اطلاعات را دچار شک اساسی کرد، لذا سربازان گمنام امام زمان با دقت نظر کافی موضوع را بررسی کردند. چرا که خسارت وارده از این طریق از خسارت انفجار یک ساختمان بیشتر است.

علوی ادامه داد: با توجه به مطالعه دقیقی که در این زمینه صورت گرفت، هیچ گونه شواهد و آثاری حاکی از امنیتی و تروریستی بودن حوادث آتش سوزی در پتروشیمی‌ ها به دست نیامد.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در دستگاه‌ ها نظارت دارد، یادآور شد: هر جا مسئله‌ ای احساس شود، به مقامات مسئول از جمله رئیس جمهور اطلاع رسانی می‌ شود.

منبع: ایلنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24