Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور پیامی انتخاب شایسته مسعود کرباسیان به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت. در متن پیام رییس سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است، اینجانب، این رویداد مبارک را که موجب امیدواری فعالان بازار سرمایه است، به جنابعالی تبریک گفته، توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم...

پیام تبریک رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی / محمدی: این رویداد مبارک موجب امیدواری فعالان بازار سرمایه است

بورس24 : شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور پیامی انتخاب شایسته مسعود کرباسیان به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت.

متن کامل پیام رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به شرح ذیل است: 

جناب آقای دکتر کرباسیان

وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی

انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی از سوی رییس جمهور محترم بازتاب حماسه بزرگ مردم ایران در انتخابات سال جاری است. امروز نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بالای خود را نسبت به این انتخاب ابراز کردند که این موضوع نشانگر باور نمایندگان ملت شریف ایران به توانمندی‌ ها و ارج‌ نهادن به چند دهه تجربه گران‌ سنگ جنابعالی در عرصه‌ های مدیریت اقتصادی است.

اینجانب، این رویداد مبارک را که موجب امیدواری فعالان بازار سرمایه است، به جنابعالی تبریک گفته، توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: سنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24