Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر اقتصاد با تأکید بر نقش مهم تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات اقتصادی گفت: اصلاح نظام بانکی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دغدغه های مشترک مجلس و دولت است...

وزیر اقتصاد: اصلاح نظام بانکی کشور دغدغه اصلی ماست / در این موضوع با مجلس هم فکریم

بورس24 : وزیر اقتصاد با تأکید بر نقش مهم تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات اقتصادی گفت: اصلاح نظام بانکی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دغدغه های مشترک مجلس و دولت است. 

مسعود کرباسیان در گفت و گویی در خصوص حضورش در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا از رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به بنده و همچنین تعامل نمایندگان مجلس قدردانی می کنم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: در جریان معرفی وزرا پیشنهادی دولت دوازدهم به نمایندگان مجلس، در چند جلسه کاری در کمیسون های مختلف برنامه های خود را برای وزارت اقتصاد تشریح کردند اما در آن زمان محور تشریح برنامه ها به صورت کلی بود و نیاز به یک زمان بندی برای اجرای برنامه ها وجود دارد.

کرباسیان افزود: مساعدت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس می تواند زمینه پیش برد اهداف اقتصادی را فراهم کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 9 طرح و لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و در صورتی که این طرح ها و لوایح به سرانجام برسد تأثیرات جدی روی شاخص های اقتصادی کشور دارد.

کرباسیان تصریح کرد: رسیدگی به لایحه در رابطه با امور گمرکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اجرایی شدن احکام برنامه ششم در حوزه اقتصاد و همچنین رفع مشکلات در خصوص مناطق آزاد اقتصادی از محورهای مورد رسیدگی در نشست امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بود.

وزیر اقتصاد با تأکید بر نقش مهم تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات اقتصادی گفت: اصلاح نظام بانکی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دغدغه های مشترک مجلس و دولت است. 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در این نشست بر اصلاح نظام بانکی کشور تأکید جدی شد و توضیحاتی در رابطه با وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی به نمایندگان مجلس ارائه شد. 

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24