Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

صندوق جسورانه توسعه فناوری اطلاعات آرمانی به عنوان سومین صندوق جسورانه پس از صندوق های رویش لوتوس و یکم آرمان آتی اقدام به پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری خود نموده است. از نکات مثبت این صندوق فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری مالی و سلامت و پتروشیمی و آب و حوزه فرهنگ می باشد و همانطور که مشاهده می شود این صندوق قصد حضور در حوزه هایی را دارد که دارای چشم انداز مثبت و آینده داری می باشد. مدیر این صندوق شرکت تامین سرمایه آرمان و متولی آن شرکت سبد گردانی الماس می باشد. این صندوق در روز سه شنبه بیست و هشتم شهریور ماه پذیره نویسی می شود صندوق که دارای سرمایه ۶٠ میلیارد تومانی بوده و ارزش هر واحد سرمایه گذاری معادل ١ میلیون ریال تعیین شده است. بدین ترتیب، صندوق دارای ۶٠٠ هزار واحد سرمایه گذاری می باشد که از این تعداد ١٨٠ هزار واحد سرمایه گذاری موسسین بوده و ۴٢٠ هزار واحد قابل پذیره نویسی می باشد. همچنین در مرحله اول ١٠ درصد از مبلغ هر واحد سرمایه گذاری معادل ١٠٠ هزار ریال تادیه و مابقی ٩٠٠ هزار ریال آن طی فراخوان های بعدی اخذ خواهد شد. دوره فعالیت این صندوق ۶ ساله بوده حداقل تعداد واحد خریداری توسط هر کد حقیقی و حقوقی معادل یک هزار واحد و حداکثر ٣٠ هزار واحد تعیین شده است.

جزئیات پذیره نویسی صندوقی با فعالیت های آرمانی!!!

بورس24 : صندوق جسورانه توسعه فناوری اطلاعات آرمانی به عنوان سومین صندوق جسورانه پس از صندوق های رویش لوتوس و یکم آرمان اتی اقدام به پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری خود نموده است.

از نکات مثبت این صندوق فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری مالی و سلامت و پتروشیمی و آب و حوزه فرهنگ می باشد و همانطور که مشاهده می شود این صندوق قصد حضور در حوزه هایی را دارد که دارای چشم انداز مثبت و آینده داری می باشد.مدیر این صندوق شرکت تامین سرمایه آرمان و متولی آن شرکت سبد گردانی الماس می باشد.این صندوق در روز سه شنبه بیست و هشتم شهریور ماه پذیره نویسی می شود صندوق که دارای سرمایه 60 میلیارد تومانی بوده و ارزش هر واحد سرمایه گذاری معادل 1 میلیون ریال تعیین شده است.

بدین ترتیب صندوق دارای 600 هزار واحد سرمایه گذاری می باشد که از این تعداد 180 هزار واحد سرمایه گذاری موسسین بوده و 420 هزار واحد قابل پذیره نویسی می باشد.همچنین در مرحله اول 10 درصد از مبلغ هر واحد سرمایه گذاری معادل 100 هزار ریال تادیه و مابقی 900 هزار ریال آن طی فراخوان های بعدی اخذ خواهد شد.

دوره فعالیت این صندوق 6 ساله بوده حداقل تعداد واحد خریداری توسط هر کد حقیقی و حقوقی معادل یک هزار واحد و حداکثر 30 هزار واحد تعیین شده است.

هدف از تشکیل صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های در حال رشد فناور نوپا دارای پتانسیل رشد زیاد و سریع با هدف کسب بیشترین بازده اقتصادی ممکن در برابر پذیرش ریسک بالا است. علاوه بر کسب بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در این زمینه، کمک به رشد اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توسعه فن‌آوری از دیگر اهداف صندوق به حساب می‌آیند. در راستای اهداف یادشده، صندوق منابع مالی را جمع ‌آوری نموده و در سهام شرکت های جوان و پویا و فعال در حوزه های مختلف فناوری سرمایه‌گذاری می‌نماید.

آن دسته از سرمایه‌گذاران حقوقی یا حقیقی که دارای منابع مالی زیادی هستند، می توانند پرتفوی سرمایه گذاری خود را با سرمایه‌گذاری در این صندوق و مشارکت در رشد و توسعه صنایع نوظهور و فن‌آوری‌های پیشرفته تنوع بخشند. با توجه به سهم کمی که این بخش از سرمایه‌گذاری در سبد کلی سرمایه‌گذار دارد، توسعه ساختارها و فرآیندهای سرمایه‌گذاری در چنین حوزه‌هایی به صرفه نیست. در حالیکه صندوق با توجه به تخصصی بودن خود افراد حرفه‌ای، متخصص و صاحب صلاحیت را گرد هم آورده است و به صورت تخصصی و متمرکز به فعالیت در این حوزه به فعالیت می‌پردازد و زمینه موفقیت بیشتری دارد. صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد که بدون درگیر شدن مستقیم آنها در چالش‌ها و پیچیدگی‌های صنعت سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر بتوانند از مزایا و منافع آن برخوردار شوند

.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24