Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

علی صحرایی معاون نظارت بر بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص عرضه اولیه های وب و حاشیه های آن به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: عرضه اولیه های وب فردا انجام می شود، این عرضه مطابق با قانون جلو می رود و خلاف قانون نیست...

معاون بورس : «های وب» ١٠ درصد به بازار می دهد ١ درصد به کارکنان / اشکال قانونی هم ندارد!

بورس24 : عرضه اولیه شرکت داده گستر نوین حاشیه های زیادی در شبکه های مجازی به وجود آورده است.

طبق آگهی منتشر شده 200 میلیون سهم «های وب» به کارکنان تخصیص داده می شود ، حال آن که این شرکت 800 نفر کارمند دارد.البته در آخرین اظهار نظرها گفته شده که غیر از 185 نیروی ثابت ، های وب حدود 2000 بازاریاب بیمه شده دارد و آن ها هم سهمی از این عرضه می برند!

در شبکه های مجازی خواندیم که «شرکت سال قبل 800 نفر کارمند و اپرتور داشته که تعدیل نیرو داده ، هر چقدر هم تعداد کارکنان بالا را حساب کنید ، تخصیص 200 میلیون سهم به کارکنان مضحک و خنده دار و بودار است!

علی صحرایی معاون نظارت بر بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص عرضه اولیه های وب و حاشیه های آن به خبرنگار بورس24 گفت: عرضه اولیه های وب فردا انجام می شود، این عرضه مطابق با قانون جلو می رود و خلاف قانون نیست.

وی ادامه داد: شرکت متعهد است تا ۱۰ درصد از سهام این شرکت را در بازار به فروش برساند که در نوبت های متفاوت فروخته خواهد شد.

وی در خصوص تعلق گرفتن سهام به کارکنان عنوان کرد:سهامی که به کارکنان تعلق می گیرد جدای این ۱۰ درصد بوده و این شرکت عمل غیرقانونی انجام نداده است.در واقع شرکت ۵ درصد دیگر از سهام را به کارکنان خود اختصاص خواهد داد که از این ۵ درصد ، ۴ درصد آن متعلق به تعاونی کارکنان و ۱ درصد به خود کارکنان تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد : این شرکت کاملا قانونی عمل کرده و هر میزان از ۱۰ درصد تعهد شده به بازار را می تواند در روز عرضه یا بعد از آن به فروش برساند و همه چیز به استقبال بازار بستگی دارد.

این مقام اجرایی در بورس تهران گفت : بررسی ها نشان می دهد که های وب بیش از دو هزار نیروی انسانی اعم از بازاریاب و نیروی ثابت دارد و همه آن ها از این عرضه سهم می برند لذا اختصاص یک درصد از سهام شرکت به این همه کارمند از نظر ما مشکلی ندارد!

این اظهارات در حالی مطرح می شود که در اطلاعیه عرضه اولیه های وب آمده است: روز چهارشنبه تعداد 000ر000ر400 سهم (200 میلیون سهم جهت عرضه به کارکنان شرکت داده گستر عصر نوین) معادل 10 درصد از سهام شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان پانصدوپانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "اطلاعات و ارتباطات" گروه و طبقه "خدمات ارزش افزوده" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " های وب" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد!

با این اظهارات بازهم مشخص نیست که آیا اطلاعیه عرضه غلط است که این طور صراحتا اعلام کرده که نیمی از 400 میلیون سهم قابل عرضه به کارکنان اختصاص پیدا می کند!

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24