Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آنها سیاه چاله ساز اقتصاد ایران خواهند شد، اگر دولت فکری نکند...! عباس پاپی زاده نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: بخش پولی و بانکی کشور دچار مشکل است و آرام آرام شاهد بروز مشکلاتی در این حوزه خواهیم بود. وی افزود: به عنوان نمونه مشکلات موسسات مالی و اعتباری شروع هشدارهایی به اقتصاد کشور است که اگر به آن توجه نشود و برنامه چهار ساله ای برای کنترل این مشکلات تدوین و اجرایی نشود، این موضوع می تواند تبدیل به بحران بزرگی شود و سیاه چاله هایی را در اقتصاد کشور بوجود آورد که همه اجزای اقتصاد را در خود فرو ببرد...!

یک نماینده مجلس: بخش پولی و بانکی کشور دچار مشکل است / مشکلات موسسات مالی و اعتباری تنها شروع یک هشدار است

بورس24 : نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: بخش پولی و بانکی کشور دچار مشکل است و آرام آرام شاهد بروز مشکلاتی در این حوزه خواهیم بود.

عباس پاپی زاده در گفت و گویی با بیان اینکه یکی از چالش های اقتصادی که دولت دوازدهم با آن مواجه خواهد بود، موضوع بانک هاست گفت: در حال حاضر بخش پولی و بانکی کشور دچار مشکل است و آرام آرام شاهد بروز مشکلاتی در این حوزه هستیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه مشکلات موسسات مالی و اعتباری شروع هشدارهایی به اقتصاد کشور است که اگر به آن توجه نشود و برنامه چهار ساله ای برای کنترل این مشکلات تدوین و اجرایی نشود، این موضوع می تواند تبدیل به بحران بزرگی شود و سیاه چاله هایی را در اقتصاد کشور بوجود آورد که همه اجزای اقتصاد را در خود فرو ببرد. 

وی خاطرنشان کرد: تعهدی که بانک ها برای پرداخت سود می دهند، چالش بزرگی ایجاد کرده و به نظر می رسد که آن ها نتوانند به تعهدات خود عمل کنند. چرا که اگر به این تعهدات مالی عمل کنند، با بحران های جدید تری مواجه خواهند شد.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24