Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک مقام نظارتی در خصوص آخرین وضعیت شرکت مواد اولیه لیا موسوم به شلیا نیز به بورس ٢۴ گفت: با توجه به این که جلسه کمیته تخلفات برای این شرکت طی هفته های گذشته برگزار شد این شرکت در قبال سوالات ما نیز باید پاسخ هایی را ارائه بدهد...

شرط و شروط بازگشایی ذوب آهن / بررسی ویژه «شلیا» توسط ناظر ادامه دارد تا...

آخرین وضعیت دو نماد پربیننده فرابورس از مقام ناظر پرس و جو شد.

صابر جعفر وند آذررئیس نظارت بر ناشران فرابورس در خصوص بازگشایی نماد "ذوب " به خبرنگار بورس24 گفت:با توجه به اعلام تعدیل مثبت سود شرکت ذوب آهن اصفهان نماد شرکت در بازار متوقف شده است.

وی ادامه داد: این شرکت باید در خصوص پیش بینی سود خود اطلاعات دیگری را در اختیار سازمان قرار دهد که در صورت ارسال اطلاعات نماد شرکت بازگشایی می شود و هر زمان این اطلاعات در سامانه قرار گرفت نماد را بازگشایی می کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت شرکت مواد اولیه لیا موسوم به "شلیا" نیز به بورس24 گفت: با توجه به این که جلسه کمیته تخلفات برای این شرکت طی هفته های گذشته برگزار شد این شرکت در قبال سوالات ما نیز باید پاسخ هایی را ارائه بدهد.

جعفروند گفت: این پاسخ ها عمدتا مربوط به تخلفات روی تحرکات عجیب در قیمت سهم است و چندان مربوط به ارائه گزارشات در خصوص اطلاعات شرکت نیست. چرا که معاملات مبهم در این شرکت بسیار زیاد است و به همین دلیل مدیران باید پاسخ گو باشند.

به گفته وی، سهامدار عمده جدید برخلاف سهامدار گذشته این شرکت ، مدعی است که این شرکت بیش از این قیمت ها ارزش دارد که البته در این خصوص ما با شرکت مذاکراتی داشته ایم و حتی گفته ایم که با توجه به ارزش جایگزینی این شرکت و عملکرد شرکت رشد قیمت سهم دور از منطق است.

به گفته وی ، حتی در زمان فروش شرکت توسط سهامدار عمده قبل ، تاکید بر سفته بازی وجود داشت و سهامدار عمده اظهار داشت که ما "شلیا" را با قیمت مناسبی فروختیم و این شرکت بیش از قیمت های فروخته شده ارزش نداشت.به هرحال این موارد همچنان برای سازمان جای ابهام دارد و به همین دلیل در حال بررسی موضوع پرونده این شرکت هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24