Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

٣۵ بانک در کشور داریم، فقط ١٣ بانک باید بمانند! پرویز عقیلی کرمانی در سخنانی گفت: دولت باید این جسارت را به خرج دهد که اگر بانکی لازم است، بسته شود، آن را ببندد و مهم نباشد که کسی خوشش می‌ آید یا نمی‌ آید، چرا که این بانک‌ ها وضعیت قابل قبولی ندارند...

مدیر عامل بانک خاورمیانه: بانک‌ های ایران نیاز به، به روز رسانی دارند / وام‌ های بد زیادی پرداخت شد

بورس24 : مدیر عامل بانک خصوصی خاورمیانه با شرکت در همایش دو روزه اقتصادی ایران و اروپا در زوریخ سوئیس، مطالب مهمی در مورد بانک های ایرانی بیان کرد.

پرویز عقیلی کرمانی در این کنفرانس گفته است: تعداد زیادی از بانک‌ های ایران یعنی حداقل نصفی از آنها باید طی 6 سال آینده متوقف یا ادغام شوند، به این دلیل که طی سال‌ های گذشته با ارائه وام‌ های بد، این بانک‌ ها نیاز به به روزرسانی دارند. 

بر اساس آنچه فارس به نقل از رویترز منتشر کرده، عقیلی همچنین ادامه داده که «چندین برنامه برای اینکه صنعت بانکداری ایران را با استانداردهای (بازل 3) جهانی مطابقت بدهیم، انجام داده‌ ایم.»

مدیر عامل بانک خاورمیانه در این کنفرانس اعلام کرد که برای بهبود این ترازنامه مالی، حداقل سه سال زمان لازم است.وی همچنین با ارائه شاخص‌ هایی اعلام کرد که چرا برخی بانک‌ ها در ایران نیاز هست که فعالیت‌ شان یا با دیگر بانک‌ ها ادغام شوند.

عقیلی که در نشستی با حضور بیش از 200 نفر ار کارشناسان و مقامات بانکی اروپایی و ایرانی صحبت می‌ کرد، گفت: طی این دوره شش ساله از 35 بانکی که در کشور وجود دارد، تقریباً 13 بانک باید باقی بمانند. 

به اعتقاد عقیلی، دولت باید این جسارت را به خرج دهد که اگر بانکی لازم است بسته شود، آن را ببندد و مهم نباشد که کسی خوشش می‌ آید یا نمی‌ آید، چرا که این بانک‌ ها وضعیت قابل قبولی ندارند.

او گفت: بانک‌ های ایرانی در حال حاضر با استانداردهای بین‌ المللی بازل مطابقت ندارد.

منبع: پول نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24